Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Прибрах си кората под двигателя, но беше в насипно състояние. Играх си доста време и горе-долу я залепих и сега се чудя има ли някакъв начин да заздравя пластмасата - защото е станала чуплива и ако я сложа едва ли ще остане здрава. Единственото което ми идва наум е да направя лепило и да я армирам с мрежа - като тази дето я ползват при излоацийте на стените, но какво да ползвам за разтворител на пластмасата - пробвах с кореселин и ацетон - не става.
Тея дни ще пробвам с хлороформ - за него съм чул, че действа упойващо, според други трябвало да се смеси с някакъв си алкохол за да може да те упои - ако някой е запознат- нека сподели какви са ефектите от него.
Другия вариант е да си направя нова кора - старата ще я ползвам за модел - не е много трудно да се направи, но питанката в този случай е от къде може да се купи нещо като пластмаса на листове - дебелина около 4mm, маслоустойчива и гъвкава.
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Прибрах си кората под двигателя, но беше в насипно състояние. Играх си доста време и горе-долу я залепих и сега се чудя има ли някакъв начин да заздравя пластмасата - защото е станала чуплива и ако я сложа едва ли ще остане здрава. Единственото което ми идва наум е да направя лепило и да я армирам с мрежа - като тази дето я ползват при излоацийте на стените, но какво да ползвам за разтворител на пластмасата - пробвах с кореселин и ацетон - не става.
Тея дни ще пробвам с хлороформ - за него съм чул, че действа упойващо, според други трябвало да се смеси с някакъв си алкохол за да може да те упои - ако някой е запознат- нека сподели какви са ефектите от него.
Другия вариант е да си направя нова кора - старата ще я ползвам за модел - не е много трудно да се направи, но питанката в този случай е от къде може да се купи нещо като пластмаса на листове - дебелина около 4mm, маслоустойчива и гъвкава.
Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Най-добре се лепи пластмаса с поялник, средно голям от тези българските. Допирош частите както са били и с поялника нагряваш пукнатината така че да се стопи и от двете парчета и да се смесят, правиш го като шев, малко по малко по цялата дължина. След като си ги споил по този начин взимаш алуминиева мрежа от тази която се ползва за тунинговане, кото си избираш по ситна, изрязваш си лента от нея и я поставяш вържу пукнатината по далжина. Нагряваики я с поялника тя полеко разтопва пластмасата и потъва в нея (става като арматура) и така малко по малко докато армираш с мрежа цялата пукнатина. Ако не е съвсем ясно на следващата среша вземи счупена пластмаса поялник и малко мрежа да ти покажа. Дано най-после успея да доида.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Най-добре се лепи пластмаса с поялник, средно голям от тези българските. Допирош частите както са били и с поялника нагряваш пукнатината така че да се стопи и от двете парчета и да се смесят, правиш го като шев, малко по малко по цялата дължина. След като си ги споил по този начин взимаш алуминиева мрежа от тази която се ползва за тунинговане, кото си избираш по ситна, изрязваш си лента от нея и я поставяш вържу пукнатината по далжина. Нагряваики я с поялника тя полеко разтопва пластмасата и потъва в нея (става като арматура) и така малко по малко докато армираш с мрежа цялата пукнатина. Ако не е съвсем ясно на следващата среша вземи счупена пластмаса поялник и малко мрежа да ти покажа. Дано най-после успея да доида.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Posts: 1,342
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Izex Wrote:Ако не е съвсем ясно на следващата среша вземи счупена пластмаса поялник и малко мрежа да ти покажа. Дано най-после успея да доида. Поялник лесно, но контакт за поялника... :wink:
Доста добра идея иначе. А и е достатъчно ясно според мен. Ще го пробвам когато ми се наложи.
А ти къде се загуби?
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Posts: 1,342
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Izex Wrote:Ако не е съвсем ясно на следващата среша вземи счупена пластмаса поялник и малко мрежа да ти покажа. Дано най-после успея да доида. Поялник лесно, но контакт за поялника... :wink:
Доста добра идея иначе. А и е достатъчно ясно според мен. Ще го пробвам когато ми се наложи.
А ти къде се загуби?
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Точно по този начин я залепих. Това с металната мрежа е много добра идея - ще взема цялата да я направя така - макар че доста ще трябва да си играя - но поне ще стане здраво.
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Точно по този начин я залепих. Това с металната мрежа е много добра идея - ще взема цялата да я направя така - макар че доста ще трябва да си играя - но поне ще стане здраво.
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Хлороформа е доста силен по принцип, но за да те упои трябва като по филмите да ти сложат марля на устата и носа, на открито е проблем единственно да не се запали от нещо ...също така успешно се лепи плексиглас с него, за пластмаса предполагам пак ще стане.
Най лесно ще стане да се сложи мрежа на цялата пластмаса и отгоре да се намаже с епоксидна смола, а върху смолата да се сложат парчета от бинт, марля и други подобни ...проблем разбира се си остава цената на смолата . Който има свободен достъп на службата да пробва и да каже ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Хлороформа е доста силен по принцип, но за да те упои трябва като по филмите да ти сложат марля на устата и носа, на открито е проблем единственно да не се запали от нещо ...също така успешно се лепи плексиглас с него, за пластмаса предполагам пак ще стане.
Най лесно ще стане да се сложи мрежа на цялата пластмаса и отгоре да се намаже с епоксидна смола, а върху смолата да се сложат парчета от бинт, марля и други подобни ...проблем разбира се си остава цената на смолата . Който има свободен достъп на службата да пробва и да каже ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
|