Posts: 106
Threads: 26
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
Reputation:
1
От всичко,което прочетох до тук разбрах,че сервизните интервали за Volvo са доста по-големи отколкото при другите марки коли. Карал съм Opel и от доста време карам служебен Volswagen и там сервизните интервали са доста по-различни. От почти месец имам V40 2.0 T 118 Kw 1999 г. На мотора има лепенка за последната смяна на ангренажния ремък и там пише 107 000 km - ремъка е сменен декември 2009 - та, а колата е на 170 000 km в момента. Километрите са реални, ролките не са сменявани, а ремъка е слаган в Мото Пфое ( както и много други неща по колата,които са сменявани,съдейки по фактурите издадени от сервиза). Нямам никакъв шум по мотора - работи прекрасно. И тъй като практиката е като се купи кола втора ръка да се сменя масло,ролки,ремъци и т.н. се замислям дали трябва да го направя и аз това упражнение или да си карам докато ремъка не мине препоръчителните 90 000 км или съответно не се разписка някоя ролка ?