The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo V40 T4 200кс- въпроси, търсещи отговори

#21
Проверих маслото на скоростите ок е... та тамън се връщам от Своге посока София... Колата се оказа, че не поддържа правилна работна температура- от 65-75градуса по компютър, което е супер ниско и разбира се даде среден разход извънградско 10 Confusedhock: Teрмостатееееее....термостате.. От фаровете не мога да споделя все още никакви наблюдения, защото чистачките ми бяха отвратителни и само мажеха, някъв ужас на тъмно в дъжд... По окачването има тропане отзад- тампоните са явно...то не бяха дупки, не бяха ями, не бяха езера... волвото и вода :love3: много доволен от това, че не ме предаде и в образувалия се язовир на околовръстното към падналия мост в надежда... Колата обаче не е удобна за каране на висока предавка през пресечена местност с тоя момент идващ чак на 3500оборота. Въпреки това удоволствието след тези обороти е гарантирано и се усмихвам всеки път Smile Колега МаxBass пусни графиките, които спомена в предните постове Smile
ПС: Волана е голяма излагация- не го ли държиш здраво рискуваш и при най-малката неравност да се запътиш към някоя близко намираща се канаФка. Айде лека и безаварийна събота вечер!
Reply

#22
един съвет от мен - винаги изключвай системата против боксуване, когато даваш зор на колата, и сипвай най-високият октан без в шел, че с това кръщаване у нас ... Освен това ако си давал зор на колата, я оставяй 3 до 5 минути на празен ход да охлади турбото. Разликата между двете турбини 12Т и 14Т е не само в налягането - малката работи фабрично на около 0.5 бара, голямата - 0.8, малката е туин скрол, т.е. два от колекторите се събират в едно, разделено с преграда от другите два в самото турбо, затова малката турбина се развърта по-бързо, голямата не е туин скрол до 2001г. Механичен буст контролер не ти трябва, защото какво правиш, когато си на ниска предавка с голям буст... За да ти е мирна главата най-добре чип , филтър и генерация, имай предвид, че на доста от тях не държи главата отгоре, затова внимавай с помпането да не събираш части по пътя.

И накрая - пожелания за безавариино каране !
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#23
cjman Wrote:един съвет от мен - винаги изключвай системата против боксуване, когато даваш зор на колата, и сипвай най-високият октан без в шел, че с това кръщаване у нас ... Освен това ако си давал зор на колата, я оставяй 3 до 5 минути на празен ход да охлади турбото. Разликата между двете турбини 12Т и 14Т е не само в налягането - малката работи фабрично на около 0.5 бара, голямата - 0.8, малката е туин скрол, т.е. два от колекторите се събират в едно, разделено с преграда от другите два в самото турбо, затова малката турбина се развърта по-бързо, голямата не е туин скрол до 2001г. Механичен буст контролер не ти трябва, защото какво правиш, когато си на ниска предавка с голям буст... За да ти е мирна главата най-добре чип , филтър и генерация, имай предвид, че на доста от тях не държи главата отгоре, затова внимавай с помпането да не събираш части по пътя.

И накрая - пожелания за безавариино каране !

Напълно съгласен съм с едно допълнение...Всички в чуждите форуми дори и да имат чип слагат и MBC или казано на български Механичен буус контролер с който не увеличават налягането ..Е айде с 0.1-0.2 ,но основната цел е да намалят лага...Кълнат се ,че усезаемо по бързо се развърта турбото....При мен също го имаше този ефект...
карам с всякакъв бензин и смесите се държат супер и нямам проблеми...
Брей ако още един път кажа колко са ни хубавите коли ще изляза сектант нали Big Grin
И да много въртящ момент в ниското е гадно!Безспорно това съсипа едни гуми за един сезон при мен...Сега промених фазите на газоразпределението и почвам чак на 3000 да изтрещявам Smile
ъм и още нещо исках да кажа....какво беше....Хм непомня....А да да сетих се...Нашите коли не харесват много момент в ниското(особенно моя мотор малкия) защото биелите се кривят лесно...
Ще чакаме още отзвуци.... :reindeer:
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#24
Ето графиките на Т4 реално измерено...Значи въпреки ,че пика наистина е на 3500 от 2500 доволно си има тяга...И така би трябвало да е де....
Няма грешка т4-ката Big Grin

<!-- m --><a class="postlink" href="http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=371" onclick="window.open(this.href);return false;">http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=371</a><!-- m -->
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#25
MaxBass Wrote:
cjman Wrote:Механичен буст контролер не ти трябва, защото какво правиш, когато си на ниска предавка с голям буст...

Напълно съгласен съм с едно допълнение...Всички в чуждите форуми дори и да имат чип слагат и MBC или казано на български Механичен буус контролер с който не увеличават налягането ..Е айде с 0.1-0.2 ,но основната цел е да намалят лага...Кълнат се ,че усезаемо по бързо се развърта турбото....При мен също го имаше този ефект...
карам с всякакъв бензин и смесите се държат супер и нямам проблеми...
Ще чакаме още отзвуци.... :reindeer:

За ръчния буст контрол бих казал, че за мен това е най-евтиният начин да си счупиш двигателя, разбира се това е само мнение и всеки може да прави с колата си това, което иска. В общи линии, без да съм чел, а и не ме интересува защо си слагат кранче при наличието на информацията за налягането в картите, за мен това си е таралеж в гащите особено, ако подценявяш последиците, които могат да възникнат, ако не разбираш какво правиш, плюс липсата на измервателен уред или неверен такъв. Верно лагът е по-малък тъй като турбото развърта докато не достигне зададеното налягане, но никой не може да ти даде гаранция, че ще ти отвори гейтът, а и каква защита имаш при овърбуст в ниските обороти, а ако имаш овърбуст в ниските обороти, това неминуемо довежда до бедна смес и до биели "навити на фльонги". Точно това избягва електронният буст контролер, а именно - плавно увеличаване на налягането в ниските обороти и контрол на гейта, чрез пулсации на налягането, какъвто липсва при кранчето. И накрая по-скоро риторичен въпрос, защо има такава огромна разлика в цените на ръчните контрольори, нали са само съчма и пружинка ?!
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#26
Колко е обслъжването? Ремъци, ролки, водната помпа задължително ли се сменя при всяко обслужване? :roll:
Reply

#27
Честито за Т4-ката, мн. добра колица Smile имам такава от 2 год. сменил съм единствено хидравлична помпа и консумативите ролки, ремъци и тн. Не знам дали е тук мястото но имам 1 проблем от вчера, запалих колата изчаках я 4-5 мин. да дигне масло да позагрее малко и я карах около 3 км. преди да я изгася давам леко гас и тогава гася, започна да прекъсва и огасна, от тогава като я запаля работи около 4-5 секунди и се гаси сама...
ако имате идеи какво може да е споделете... изключваме имобилайзер и бензинова помпа, тях съм проверил. Cry
Reply

#28
Регулатор на налягането?
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)