12-05-2010, 06:29 PM
Ами след като ми изгасна не знам вече колко пъти на отиване към Юндола и навръщане като се прибрахме в Пещера започнахме оглед на колата. И в крайна сметка поради това, че гаснеше сидито заедно с цялата кола установихме, че някъде със сигурност или се губи маса или има някъде грешка в идването на ток. И то какво се оказа. Проверихме масата навсякъде и всичко беше точно. Обаче...накрая проверихме връзката на плюса с акумулатора и се оказа,че самата клема е добре захваната, но кабелите които бяха захванати за клемата така си шаваха свободно, че не е истина. Стегнахме болта на плюса и всичко се оправи. 30 минути я въртях как ли не из града, през какви ли не дупки и нищо ѝ няма.. Мисля че оправихме проблема, но все още ми изглежда толкова абсурден, че не е истина.. Скоро ще направя едно ходене до Батак и ще кажа резултата..
EDIT: Е малко по-пълно описано се получаваше следното. Като си карам и вляза малко по-бързо в завой и/или попадна на дупка касетофона се изключва и спира целият ток на колата. След което ако се опитам веднага да я запаля не мога. Трябва да върна контактния ключ в начално положение и след това чак като го завъртя пали. Дано да е от тази хлабава връзка
EDIT: Е малко по-пълно описано се получаваше следното. Като си карам и вляза малко по-бързо в завой и/или попадна на дупка касетофона се изключва и спира целият ток на колата. След което ако се опитам веднага да я запаля не мога. Трябва да върна контактния ключ в начално положение и след това чак като го завъртя пали. Дано да е от тази хлабава връзка
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985