The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво S 60 2.4 i гори масло...

#51
Razsipnik Wrote:
joro74 Wrote:
HydroPower Wrote:Изчетох темата и разбрах че този мотор си полапва масалце....
За 2,4Т и 2.0Т същото ли се отнася и какъв разход на масло дава производителя? :roll:

Производителя не дава разход. Статията за маслото е една и съща за всички коли на Волво. Пише, че се приема за нормално до 400 мл на 1000 при нормални условия и до 800 мл при екстремни условия. Какво е нормално и какво е екстремно не пише. За която и кола да четеш официалната сервизна документация все същото.


Просто от волво се презастраховат срещу искове на потребители...
НЕ МОЖЕ ДА ПИШЕ, ЧЕ ЕНОРМАЛНО ДА ГОРИ МАСЛО 400 МИЛИЛИТРА НА 1000 КМ!
ТОВА Е АБСУРД И ИЗЛАГАЦИЯ ЗА КОМПАНИЯТА! :evil:
Не случайно Волво карс залязва като производител!

Audi не са от залязващите, но допускат 1.5 литра на 1000 км за 2.4i преди 2000. Не познавам някой да ги е достигал, но минава за нормално :-)
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#52
Здравейте, моят двигател също започна да гиби масло,никъде няма течове, никакъв дим от ауспуха. Просто причината е неясна,казаха че било нормално,защото колата е с две горивни системи,но мисля, че това е вярно и турбото си е наред моделът е волво ес 40 т5 awd 2,5 turbo 220 k.с. някой да има идеи какво да се проверява още ?
[Image: heart.png] VOLVO S 40 T5 AWD, 2005 [Image: heart.png]
Reply

#53
Вариантите може да са много. На мен ми гореше около 1 л. на 2000 км., а двигателя на практика е нов и уж редовно обслужван. Също нямаше пушеци, течове или други видими признаци.
Чух какви ли не мнения.
Преди 1000 км. смених маслото. Беше Кастрол 0-30. Сега му сложих Мобил 3000, 5-30. Засега няма промяна в нивото....
Reply

#54
Направете прост тест, продължително спускане на скорост без подаване на газ (принудителен празен ход) и веднага след това натиснете газта. 99% съм сигурен че отзад ще е димна завеса при този разход на масло и доброволно се съгласявам някой да ме удари с лопата, ако при преминаване към друго масло кола, която е харчела 3-4 литра за 10000км. е спряла да харчи. За мен проблема е първо маслени сегменти и компресионни също, след това гумички и турбо, ако има. А твърде вероятно и всичките в комплект. Аз също съм в групата с почти половин литър на 1000км. да не кажа, че са и повече Smile. Двигател на малко километри пак може да е за боклука, така че не е гаранция.
Reply

#55
Моето пак е кастрол но 5w-30, по каталог колата я дават с тово масло, чудя се дали да не се направи промивка на двигатела и да се огледат гумичките, да видим какво ще излезе. Иначе двигателя работи перфектно от турбото няма шум.
[Image: heart.png] VOLVO S 40 T5 AWD, 2005 [Image: heart.png]
Reply

#56
Както казах, възможностите са много. В това число вискозитета на маслото. По-'тънкото' масло по-лесно намира път навън.
https://www.facebook.com/365carmods/vide...483192236/
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)