The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Тампон ст.щанга?

#1
Здр.на всички колеги и честита коледа.Трябва да сменя тампоните на стабилизиращата щанга (предна),но в Мото Пфое е 60 лв. на бройка,проверих в големите магазини за авто части ,но там дори не предлагат такива има ли някой който е намерил такива взаимнозаменяеми от Рено -примерно.Колата е Волво С40 1.8 '98 (мисля ,че номер на двигателя е B4184S).

Благодаря и поздрави!
Reply

#2
колега аз ги сменях това лято.купих ги от Скантех.не помня точно но мисля че бяха под 60 лв двата
Reply

#3
1. P/N 30620990 (30864687) --> по Scan Tech - 85.0990 - Вт. ПРЕДНА стаб .щанга V S40 Ф19
Забележка: Това е само едната част от втулката - цена 10,45лв - нямат я в наличност
2. P/N 30620989 --> Това е долната част на тампона. В скантех изобщо не открих да в имат като номенклатура

3. Тампон комплект - Scan Tech - 85.0990.1 - Втулка стаб .щанга V S40 к-т Ф19 - цена - 23,10лв. /бр.

За повече информация ==>Scan Tech
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#4
oXeL S40` Wrote:...има ли някой който е намерил такива взаимнозаменяеми от Рено -примерно.Колата е Волво С40 1.8 '98 (мисля ,че номер на двигателя е B4184S).
По скоро трябва да търсиш не от Рено, а от Муцубиши. Защото шасито е разработка точно на Мицубиши и по- точно за Каризма.
Reply

#5
Нямат аналог с други автомобили. Стават от Форд Мондео с доизрязване, но не си е работа. Когато търсих тук имаха по 10-15 лв, но така и не ги смених.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.swedish-automania.hit.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.swedish-automania.hit.bg/</a><!-- m -->
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
Що не пробваш това? <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=14211&st=0&sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=12&t=14211&st=0&sk=t&sd=a</a><!-- l --> ти поне няма да чакаш и си готов....
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#7
Благодаря ,но явно ще трябва да прибегна до Мото Пфое,благодаря пак за отговорите!
Reply

#8
Става и с други тампони ама човека дето ще ти я прави трябва да има поне малко акъл, за една година обиколих 10 майстора и накрая разбрахме какъв е проблема, както казаха по-преди мен оригиналните са от две части и ако трябва да сме напълно точни са от три - има и една планка която е много важна.Та първия майстор който си остави ръцете при мен просто изразъл гумената част от скобата,сложил подходящ гумен тампон и дотук добре само дето решил че планките са излишни и ги метнал у кофата.Резултата е че се чуваше постоянно едно гадно и досадно почукване от предницата,без значение дали минавам през дупка или се разклаща купето,все си чука а и тампоните на два пъти излязоха от скобата, просто без планките скобата остава хлабава и неможе да стегне хубаво тампона.Сега пак съм с обикновенни тампони само че вече имам подложена планка самоделка под тях и всичко е Ок.


Attached Files
.pdf   tampon.pdf (Size: 325.25 KB / Downloads: 251)
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#9
mongoose Wrote:Става и с други тампони ама човека дето ще ти я прави трябва да има поне малко акъл, за една година обиколих 10 майстора и накрая разбрахме какъв е проблема, както казаха по-преди мен оригиналните са от две части и ако трябва да сме напълно точни са от три - има и една планка която е много важна.Та първия майстор който си остави ръцете при мен просто изразъл гумената част от скобата,сложил подходящ гумен тампон и дотук добре само дето решил че планките са излишни и ги метнал у кофата.Резултата е че се чуваше постоянно едно гадно и досадно почукване от предницата,без значение дали минавам през дупка или се разклаща купето,все си чука а и тампоните на два пъти излязоха от скобата, просто без планките скобата остава хлабава и неможе да стегне хубаво тампона.Сега пак съм с обикновенни тампони само че вече имам подложена планка самоделка под тях и всичко е Ок.

Здр. колега.Говорих с няколко майстори(относно смяната) и те доста самоуверено ми обясниха как трябвало да се направи и в същия момент ,за да ми смени антифриза ми разглоби половината кола,като плюс на всичко счупи ,тук там по нещо,та дори вече се чудя дали да ги сменям и да си навличам повече проблеми Smile.

Поздрави!
Reply

#10
При някой са три части при някой са две...При мен е само тампон и планка ...
Но смяната е много тягостна...мостове мостове...
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)