Здр.на всички колеги и честита коледа.Трябва да сменя тампоните на стабилизиращата щанга (предна),но в Мото Пфое е 60 лв. на бройка,проверих в големите магазини за авто части ,но там дори не предлагат такива има ли някой който е намерил такива взаимнозаменяеми от Рено -примерно.Колата е Волво С40 1.8 '98 (мисля ,че номер на двигателя е B4184S).
1. P/N 30620990 (30864687) --> по Scan Tech - 85.0990 - Вт. ПРЕДНА стаб .щанга V S40 Ф19
Забележка: Това е само едната част от втулката - цена 10,45лв - нямат я в наличност
2. P/N 30620989 --> Това е долната част на тампона. В скантех изобщо не открих да в имат като номенклатура
oXeL S40` Wrote:...има ли някой който е намерил такива взаимнозаменяеми от Рено -примерно.Колата е Волво С40 1.8 '98 (мисля ,че номер на двигателя е B4184S).
По скоро трябва да търсиш не от Рено, а от Муцубиши. Защото шасито е разработка точно на Мицубиши и по- точно за Каризма.
Нямат аналог с други автомобили. Стават от Форд Мондео с доизрязване, но не си е работа. Когато търсих тук имаха по 10-15 лв, но така и не ги смених.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.swedish-automania.hit.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.swedish-automania.hit.bg/</a><!-- m -->
Що не пробваш това? <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=14211&st=0&sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=12&t=14211&st=0&sk=t&sd=a</a><!-- l --> ти поне няма да чакаш и си готов....
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане... Човек и общество...
Става и с други тампони ама човека дето ще ти я прави трябва да има поне малко акъл, за една година обиколих 10 майстора и накрая разбрахме какъв е проблема, както казаха по-преди мен оригиналните са от две части и ако трябва да сме напълно точни са от три - има и една планка която е много важна.Та първия майстор който си остави ръцете при мен просто изразъл гумената част от скобата,сложил подходящ гумен тампон и дотук добре само дето решил че планките са излишни и ги метнал у кофата.Резултата е че се чуваше постоянно едно гадно и досадно почукване от предницата,без значение дали минавам през дупка или се разклаща купето,все си чука а и тампоните на два пъти излязоха от скобата, просто без планките скобата остава хлабава и неможе да стегне хубаво тампона.Сега пак съм с обикновенни тампони само че вече имам подложена планка самоделка под тях и всичко е Ок.
mongoose Wrote:Става и с други тампони ама човека дето ще ти я прави трябва да има поне малко акъл, за една година обиколих 10 майстора и накрая разбрахме какъв е проблема, както казаха по-преди мен оригиналните са от две части и ако трябва да сме напълно точни са от три - има и една планка която е много важна.Та първия майстор който си остави ръцете при мен просто изразъл гумената част от скобата,сложил подходящ гумен тампон и дотук добре само дето решил че планките са излишни и ги метнал у кофата.Резултата е че се чуваше постоянно едно гадно и досадно почукване от предницата,без значение дали минавам през дупка или се разклаща купето,все си чука а и тампоните на два пъти излязоха от скобата, просто без планките скобата остава хлабава и неможе да стегне хубаво тампона.Сега пак съм с обикновенни тампони само че вече имам подложена планка самоделка под тях и всичко е Ок.
Здр. колега.Говорих с няколко майстори(относно смяната) и те доста самоуверено ми обясниха как трябвало да се направи и в същия момент ,за да ми смени антифриза ми разглоби половината кола,като плюс на всичко счупи ,тук там по нещо,та дори вече се чудя дали да ги сменям и да си навличам повече проблеми .