01-06-2011, 09:39 AM
Значи..не ми е излязъл проблем..да чукна на дърво, но ми се иска да попитам. Колата ми загрява доста бързо, което зимата е истински рай. Но лятото, когато съм я понастъпил, погледа ми е всеки път в датчика за водата. Много често при скорост от 140-150 км минава средата и понякога ме притеснява, защото веднъж вдигнах 180 и температурата беше доста над средното(вярно, че е голяма скорост, но беше малко преди червеното). Перката отпред при изгасен двигател се върти свободно, но не е от най-лесните за въртене. Аз я свалях, когато трябваше да оправим уплътнението на водната помпа и тогава ми мина през акъла да я смажа с нещо ама не го направих.. Има ли начин да го направя или принципно направо нова перка ? Термостата си е наред според мен, щом има парно. Съмнява ме водната помпа, че май е над 50-60 хиляди километри, може и да не смогва горката . Охладителната система е промивана преди една година и от тогава се пооправи. В смисъл нямаше парно изобщо, но след като изтекоха еднии огромни оранжеви реки след промивката, парното се оправи и сега по-бързо загрява, но пък наистина ме притеснява. Ако някой се сеща за нещо как мога да проверя ще съм благодарен. Ако не..здраве да е, ще си го следя често, а и като сменям ангренажа ще сменя и водната помпа направо.
Edit: То всъщност въпроса за смазването е май глупав. То няма какво да смажа. Тя е като ладовите, като загрее двигателя и се разширява метала и перката започва да върти по-бързо. Но все пак..
Edit: То всъщност въпроса за смазването е май глупав. То няма какво да смажа. Тя е като ладовите, като загрее двигателя и се разширява метала и перката започва да върти по-бързо. Но все пак..
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985