The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблеми с волво С40

#1
Първо здравейте на всички форумци,
имам питане към вас:
Значи преди месец си купих волво С40, 2005 г. дизел 2000 Common rail, смених консуматив, масло, ролки ремъци, антифириз и т.н. При смяната майстора ми каза, че имало стружки в горивният филтър :banghead: , били изчистили всичко до дюзите, които са Сименс а не бош. Обясни ми че стружките можели да са от помпата, което честно казано много ме притесни. Каза да карам около 3-4 хиляди километра за да погледне пак филтъра. На диагностиката показа, че има една свещ за смяна, която естествено сменихме. Проблема е, че сутрин когато е температурата е по ниска говоря под нулата, колата пали трудно и има бял дим и работи неравномерно след като поработи около 3-5 минути всичко се оправя и работи перфектно. Не прекъсва и работата на мотора е идеална. Когато времето е по-топло, колата пали без проблем и няма дим. Каква може да е причината - възможно ли е да има развалени дюзи или помпа, или просто е нещо в запалителната с-ма, датчик или друга свещ. Къде в Пловдив могат да намерят проблема?

Благодаря ви предварително.
Reply

#2
В момента лекувам моята кола за подобен проблем с паленето. Съветвам те да огледате горивопроводите- да не би някъде да е хлабаво и да поизтърва налягане на горивото. От студа маркучите се вдървяват и пропускат леко по снадките.
VOLVO V40,1.9TDI 97г.
Reply

#3
Здрасти колега,
аз съм с същия мотор на С40 - 2007г. При смяна на филтри също забелязах стружки по дъното на филтъра! На мен също ми е интересно от къде са като при положение че колите ни нямат помпа в резервоара!!!
Това че пуши бяло като запалиш говори за неизгоряла нафта, което значи че свещите ти не подгряват като хората! Диагностиката каква е била - с мултицет, на компютър или пробната лампа :oops: Confusedhock: ?

Като запалиш колата държи ли обороти ?


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#4
nini не съм запознат конкретно с този модел двигател, но при стружки в горивния филтър задължително трябва да се измери налягането на горивната помпа за високо налягане. В почти всички случаи наличието на стружки е симптом на заминаваща си горивна помпа, която хич не е ефтина.
Reply

#5
За региона на Пловдив се обедих че има само един свястен майстор на дизелови помпи, намира се в Карлово, повече от доволен съм от него. Други приятели с други марки дизели също са очаровани, ако искаш ще ти дам координатите му.
Reply

#6
nini Wrote:Първо здравейте на всички форумци,
имам питане към вас:
Значи преди месец си купих волво С40, 2005 г. дизел 2000 Common rail, смених консуматив, масло, ролки ремъци, антифириз и т.н. При смяната майстора ми каза, че имало стружки в горивният филтър :banghead: , били изчистили всичко до дюзите, които са Сименс а не бош. Обясни ми че стружките можели да са от помпата, което честно казано много ме притесни. Каза да карам около 3-4 хиляди километра за да погледне пак филтъра. На диагностиката показа, че има една свещ за смяна, която естествено сменихме. Проблема е, че сутрин когато е температурата е по ниска говоря под нулата, колата пали трудно и има бял дим и работи неравномерно след като поработи около 3-5 минути всичко се оправя и работи перфектно. Не прекъсва и работата на мотора е идеална. Когато времето е по-топло, колата пали без проблем и няма дим. Каква може да е причината - възможно ли е да има развалени дюзи или помпа, или просто е нещо в запалителната с-ма, датчик или друга свещ. Къде в Пловдив могат да намерят проблема?

Благодаря ви предварително.

След като провериш заизгорели подгревни свещи, закъсани или скъсани маркучи по горивопровода, си сложи един невъзвратен клапан между филтъра и нафтовата помпа. Може да ти връща нафтата като я оставиш вечер. Подобно беше на баща ми на 460-тката. Струва си да пробваш, а и клапанчето е към 5-10лв
The black S60 D5
[Image: ab208452.gif]
Reply

#7
Колеги за каква помпа говорите като такава налична в резервоара няма!!!!!!!???????????? От резервоара горивото отива в горимния филтър посредством вакуум създаден от помпата, която е след филтъра !
Reply

#8
pachopacho това <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=39&t=41214&st=0&sk=t&sd=a&start=100" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... &start=100</a><!-- m --> изрових от форума на Ford. Двигателят незнам да ли е с подобна горивна система като твоя, но господина получил тази фактура след откриване на стружки в горивния филтър.
Reply

#9
Колеги, отворете вадис и вижте какво пише за двигателя, горивната система и т.н. Този 2.2 TDCi няма нищо общо с нашите 2.0D. НЯМА ПОМПА В РЕЗЕРВОАРА!
Единствената логика е всичките тези стружки да идват с горивото!
След няколко дни ще сменям консумативи и ще пиша какво е положението с филтрите!
Reply

#10
Благодаря на всички за бързият отговор. Значи проблемите продължават и днес сутринта. Колата пали трудно и 2-до 5 минути двигателя работи сякаш се чуди какво да прави. След това всичко е ок. Диагностиката беше компютърна и тогава показа че има изгоряла свещ, но след смяна пак същото. И мен ме стреснаха с тази помпа защото едни цени обявяват, а колата е само на 108 000 км. Аз мисля логически, ако заминава помпата и дюзите би трябвало колата да работи през цялото време кофти и да пуши, но не това го прави само сутрин и то на студено време. Явно майстора ми не е бил добър, казва че това със стружките е голям проблем, а сега разбирам че филтъра е преди помпата. Нямам идея, какво да правя. Ако я закарм в Мото Пфое, кой знае какво ще кажат. Ще изчакам колегата да каже за стужките, има ли ги пак. А да видим после какво ще я правя колата.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)