Posts: 546
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2010
Reputation:
0
Здравей,
не се лъжи от снимките.. преди да си закупя Т4ката съм се нагледал на турбо боклуци- В и С40. Имаше една перфектна в пловдив- пак като твоя волан, но с инфоцентър. Колата вървеше като атмосфера- та мисълта ми е както по-горе те е посъветвал колегата, се качи и я покарай- от 3000- 4000оборота на втора ако ти "скине" главата, значи турбото е ок. На газ обаче не всеки може да я направи тая кола да върви добре, обърни на алтернативното ти гориво и я пробвай дали и там демаража и е същия. Ослушай се за прекъсвания през различните обороти- така ще познаеш дали са ти тръгнали бобини/кабели/свещи..Всичко е на късмет, ако е казано и на сл ден може да ти се скапе..
Колкото до БМВ-то ти трябват добри гуми за да излезеш на чертата.. нз само защо искаш да се състезаваш с някакви "пишльовци".. рисковаш много, защото спирачките на В40 не са хич силна страна на колата.. Като те слушам ти трябва един сеат ибиза 1.8Т. Вярвай ми като го чипосаш ще наказваш и 328ците и Т4ките. Толко от мен.
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Между другото тази тема на колегата velkonti2 не е за този раздел.Нека модераторите я преместят в друг подходящ такъв с тема VOLVO T4 vs BMW 328i.Има какво да се каже!!!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 546
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2010
Reputation:
0
Прав си Ице, все пак темата е за инсталиране и настройки на газов инжекцион, а не за някакви гонки на незнайни герои. И все пак такава секция липсва в този форум и за това ще продължат да се пълнят чуждите теми с подобни въпроси.
Posts: 6
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2011
Reputation:
0
БЛАГОДАРЯ за саветите колеги дано да е рентабилна колата и дано си заслужава покупката ако някои си даде тел.когато сам на място да попитам за някои друг савет ще сам мн.благодарен
Posts: 1,194
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
velkonti2 Wrote:... всички са на тема БМВ за това искам да ги шамаросам цената на колата е 4500лв ...
Скъпи шамари :lol: а има и вероятност да се залепят на твоето лице . Гонките не водят до нищо добро .
Турбото е консуматив и със сигурност не е в началото на живота си колкото и добре да е в момента . Помисли си дали можеш да поддържаш такъв автомобил , за каране всеки може
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Ако ти е легнала на сърцето я вземай.При покупката вземи със себе си някой който поне малко разбира от турбини,ходова част и т.н.Да не забравяме че покупката на кола 2-ра ръка е над 50% късмет.В друга тема пишеше един колега как на 2-рия ден му се прецакала турбината.Относно поддръжката щом си харесал такава кола трябва да имаш кинти за нея било за гориво,било за части.Успех!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Ще е интересна битка
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.zeperfs.com/duel2012-2086.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.zeperfs.com/duel2012-2086.htm</a><!-- m -->
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Posts: 114
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2010
Reputation:
0
Имам познат с такова БМВ Е36 и му казах ако иска да ги сборим, а той няма нищо против. Само трябва да се уговорим за дата ( някой петък или събота) и да застанем на чертата от място и от летящ от 50. Прогнозите ми са, че от място ще е отпред заради по-хубавия старт на БМВ-то, а на летящия обратното.
'98 S40 T4 - 173.5 whp -> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=MgEc1gSBEkc">http://www.youtube.com/watch?v=MgEc1gSBEkc</a><!-- m -->
Posts: 114
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2010
Reputation:
0
Колеги, малко да посъживя темата, въпреки че не е много по нея, тая вечер направихме няколко тигела с алфа 156 2.4 жтд 150к.с.+ чип, генерация на 63мм (права тръба) и к&н филтърче (190к.с. грубо) и резултата хич не беше в нейна полза. Със стартиране от 35-40 (по искане на шофера с алфата, защото тогава е в макс буст на 2ра, а 50 му били уж за 3та вече), прекъсвач на 2ра и 96 екстра форсе равносметката е - старта скача с предница, до края на втора е застигнат,удрям прекъсвач и алфата изкача с половин кола. До края на трета е застигнат и задминат с кола и половина/две и на 4та разликата прогресивно се увеличава като при около 200км/ч разстоянието между колите е от порядъка на 4-5 трудно е да се каже като си отпред, но разстоянието продължава да се увеличава.
'98 S40 T4 - 173.5 whp -> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=MgEc1gSBEkc">http://www.youtube.com/watch?v=MgEc1gSBEkc</a><!-- m -->
Posts: 974
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2011
Reputation:
0
Колега , не си мъчи колата с пикльовци ако искаш да те слуша по-дълго време.. Поздрави !
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
пазлы trefl
|