хамлет Wrote:При мен мисля че включва някъде към 1800 незнам кое е нормално, но поне тогава едвам го чувам как съска, никога несъм забелязал да е мудна или да забива, даже си е много пъргава колата. Мисля лятото да и сложа един чип че сега ми е сложно със монтирането, нямам необходимите познания и инструменти (последните се намират), но едно голямо НО, предпочитам да я направя както ми е на акъла иначе доколкото знам ефекта е 20-25 к.с. в плюс
ок ве хамлет,ама като подавам плявмо газта и не става ве братле.все едно сега се уча да карам.карал съм и пасата2 с турбо ,и а4 с турбо..и двете не са цомън реал,пък няма такова забиване ве. мойте и двете волва са си така.като подавам плавно газта и аха ха да угасне.трябва да тръгвам с повече газ и то като е студена няма така ряз.трябва да "помпя" газта за да си тръгне нормално.при теб така ли е?? ей това не харесвам на волвото.иначе като включи турбото и се изстрелва.и при мен някъде към1900-2000 почва да съска,ама в един сайт гледах че го дават нна 2250 да включва,а това ми се вижда много късно
За студена кола си мисля всяка в началото е така, особено през зимата, аз примерно изчаквам около 1 мин. да загрее колата, не че е достатъчно (по вещите би трябвало да се изкажат) ама си мисля че съскането на турбината означава че работи, а и не съм забелязал да е мудна колата върви си съвсем нормално.
хамлет Wrote:При мен мисля че включва някъде към 1800 незнам кое е нормално, но поне тогава едвам го чувам как съска, никога несъм забелязал да е мудна или да забива, даже си е много пъргава колата. Мисля лятото да и сложа един чип че сега ми е сложно със монтирането, нямам необходимите познания и инструменти (последните се намират), но едно голямо НО, предпочитам да я направя както ми е на акъла иначе доколкото знам ефекта е 20-25 к.с. в плюс
ок ве хамлет,ама като подавам плявмо газта и не става ве братле.все едно сега се уча да карам.карал съм и пасата2 с турбо ,и а4 с турбо..и двете не са цомън реал,пък няма такова забиване ве. мойте и двете волва са си така.като подавам плавно газта и аха ха да угасне.трябва да тръгвам с повече газ и то като е студена няма така ряз.трябва да "помпя" газта за да си тръгне нормално.при теб така ли е?? ей това не харесвам на волвото.иначе като включи турбото и се изстрелва.и при мен някъде към1900-2000 почва да съска,ама в един сайт гледах че го дават нна 2250 да включва,а това ми се вижда много късно
За студена кола си мисля всяка в началото е така, особено през зимата, аз примерно изчаквам около 1 мин. да загрее колата, не че е достатъчно (по вещите би трябвало да се изкажат) ама си мисля че съскането на турбината означава че работи, а и не съм забелязал да е мудна колата върви си съвсем нормално.
Аз съм решил този проблем с подаването на малко повече гориво от помпата и се получи ,а за разхода като гледам в форума не ми е по голям,но ефекта е доста голям.На помпата до тръбичките които отиват към дюзите има едно пласмасово капаче,сваляте го(малко неудобно)и под него има една гаика и в нея едно шестограмче,отхлабвате гаиката и навъртате шестограмчето половин оборот.
Аз съм решил този проблем с подаването на малко повече гориво от помпата и се получи ,а за разхода като гледам в форума не ми е по голям,но ефекта е доста голям.На помпата до тръбичките които отиват към дюзите има едно пласмасово капаче,сваляте го(малко неудобно)и под него има една гаика и в нея едно шестограмче,отхлабвате гаиката и навъртате шестограмчето половин оборот.