01-17-2014, 07:39 PM
Здравейте, колеги,
карам S60 Bi-Fuel CNG и имам следния проблем - при зареждане с метан и при нива на метана над половината колата трудно пали студена - въртя на стартер около 7-8 сек. преди да запали. Есента нямаше такъв проблем. Предполагам, че налягането при зареждане не е 200 атмосфери ( за колкото е изчислена уредбата), а доста повече (според манометрите на колонките - 230 атм.) и има някакъв теч при спиране на двигателя - от там и затрудненото запалване - предполагам преобогатена смес - задавяне. При по-ниски нива на метана колата пали от четвърт. Може ли някой да сподели ако има подобен проблем и евентуално как го е решил. Аз се замислям за втори ел. клапан преди редуктора - тогава и да изпуска след редуктора ще е по-малко.
Поздрави
карам S60 Bi-Fuel CNG и имам следния проблем - при зареждане с метан и при нива на метана над половината колата трудно пали студена - въртя на стартер около 7-8 сек. преди да запали. Есента нямаше такъв проблем. Предполагам, че налягането при зареждане не е 200 атмосфери ( за колкото е изчислена уредбата), а доста повече (според манометрите на колонките - 230 атм.) и има някакъв теч при спиране на двигателя - от там и затрудненото запалване - предполагам преобогатена смес - задавяне. При по-ниски нива на метана колата пали от четвърт. Може ли някой да сподели ако има подобен проблем и евентуално как го е решил. Аз се замислям за втори ел. клапан преди редуктора - тогава и да изпуска след редуктора ще е по-малко.
Поздрави
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG