Posts: 235
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2007
Reputation:
0
аз го имах този проблем.Оказа се че клапана за високо налягане вьтре в изпарителя не държи.Вместо да пуска газ с 0.5атм от бутилката я пускаше с 4.5- 5 атм и колата нямаше бавни обороти.Говоря за ел. изпарител.на бензин нямаше проблем,но на газ hock: гасне и светва ламбда сондата.Смениха гумичката на тоя клапан и поне засега няма проблеми.Даваше ми грешка на компютъра 113.
volvo V 50 1.6D 109кс 2005г сега volvo850 2.0 95г volvo 460 1.8 95г пежо 405 1,8 91г ваз 21013 фиат 125р пежо 504 заз 968а ваз2101 москвич 412и
Posts: 235
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2007
Reputation:
0
аз го имах този проблем.Оказа се че клапана за високо налягане вьтре в изпарителя не държи.Вместо да пуска газ с 0.5атм от бутилката я пускаше с 4.5- 5 атм и колата нямаше бавни обороти.Говоря за ел. изпарител.на бензин нямаше проблем,но на газ hock: гасне и светва ламбда сондата.Смениха гумичката на тоя клапан и поне засега няма проблеми.Даваше ми грешка на компютъра 113.
volvo V 50 1.6D 109кс 2005г сега volvo850 2.0 95г volvo 460 1.8 95г пежо 405 1,8 91г ваз 21013 фиат 125р пежо 504 заз 968а ваз2101 москвич 412и
Posts: 1,732
Threads: 92
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
totosan Wrote:Здравейте,
Имам Волво 440 1.8 I производство 1994 год, с фабрична газова уредба. От преди 3 години започна да гасне на газ. Както върви, угасва, после веднага пали, но започва да изкарва всепо-малки растояния без прекъсване. Последнната година започна толкова често да прави този проблем, че престанах да я карам на газ. На какви ли не газови сервизи сам бил, смениха какво ли не, вкл. изпарителя, но проблема остава. Както и да е, примирих се с това и карах на бензин.
Друг странен проблем при моята кола е, че зимно време пали на половин оборот. Лятото обаче, особено ако е нагрята предницата, пали сташно трудно. Двигателят се стартира, прави няколко оборота и гасне. След различно количество опити /понякога до 20/ пали и повече не гасне.
От около 1 месец обаче започна да гасне по съвсем същият начин и на бензин, както гаснеше на газ по време на движение. Както върви, двигателят гасне, като че ли е изключена от ключа. Ано пусна на скорост, пали веднага, но скоро пак гасне. На място работи, независимо от оборотите и никога не гасне. Понякога може да мине и 100 км без да загасне. Не мога да ви кажа на колко сервизи сам я карал, на какви ли не диагностики, вкл. и в сервиза на Бош, но тя на място работи и ми казват, че няма проблем.
Сега не знам вече какво да правя. Дали да ни я продам за части, защото сам сменил сташно много неща в нея?
Ако някои има някаква идея какво и е на тази ксла, или къде и как може да се оправи, моля, нека ме посъветва.
Благодаря.
четох внимателно за проблема,на газ такъв проблем има когато се задръстят филтрите/на газовия клапан,на изпарителя,и на сондата ,която е в бутилката/ако и на бензин прави същото от инжектори и горивен филтър ще е...
Posts: 1,732
Threads: 92
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
totosan Wrote:Здравейте,
Имам Волво 440 1.8 I производство 1994 год, с фабрична газова уредба. От преди 3 години започна да гасне на газ. Както върви, угасва, после веднага пали, но започва да изкарва всепо-малки растояния без прекъсване. Последнната година започна толкова често да прави този проблем, че престанах да я карам на газ. На какви ли не газови сервизи сам бил, смениха какво ли не, вкл. изпарителя, но проблема остава. Както и да е, примирих се с това и карах на бензин.
Друг странен проблем при моята кола е, че зимно време пали на половин оборот. Лятото обаче, особено ако е нагрята предницата, пали сташно трудно. Двигателят се стартира, прави няколко оборота и гасне. След различно количество опити /понякога до 20/ пали и повече не гасне.
От около 1 месец обаче започна да гасне по съвсем същият начин и на бензин, както гаснеше на газ по време на движение. Както върви, двигателят гасне, като че ли е изключена от ключа. Ано пусна на скорост, пали веднага, но скоро пак гасне. На място работи, независимо от оборотите и никога не гасне. Понякога може да мине и 100 км без да загасне. Не мога да ви кажа на колко сервизи сам я карал, на какви ли не диагностики, вкл. и в сервиза на Бош, но тя на място работи и ми казват, че няма проблем.
Сега не знам вече какво да правя. Дали да ни я продам за части, защото сам сменил сташно много неща в нея?
Ако някои има някаква идея какво и е на тази ксла, или къде и как може да се оправи, моля, нека ме посъветва.
Благодаря.
четох внимателно за проблема,на газ такъв проблем има когато се задръстят филтрите/на газовия клапан,на изпарителя,и на сондата ,която е в бутилката/ако и на бензин прави същото от инжектори и горивен филтър ще е...
Posts: 2
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
Имам същия проблем,но гасне още по-бързо при пускане на светлините.Имам електронен блок за газта-/vogels autogas systemen/lambda control/ROVO 101/-какво точно върши?Получавам оправяне за извесно време след като откача плюса на акумолатора.Все едно му давам ресет.
Posts: 2
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
Имам същия проблем,но гасне още по-бързо при пускане на светлините.Имам електронен блок за газта-/vogels autogas systemen/lambda control/ROVO 101/-какво точно върши?Получавам оправяне за извесно време след като откача плюса на акумолатора.Все едно му давам ресет.
|