Закарах колата на майстор, покара я, и според него е било изронен зъб на вал в кутията. Той не я отварял за да констатира, но предложи да я сменим, и съм дал вече парите.
Но тук дойде и една особеност. 1.6 спрямо 1.8 и нагоре била с някаква помпа в кутията(или извън нея), а не с жило, и заради това аз трябваше да дам 500лв, понеже явно на 1.6 модела, кутиите им правят проблем, защото се изкупували много и почти никъде нямат.
Не знам дали това е вярно, че на 1.6 им правят проблем кутиите, но...щом имали много от 1.8, но не от 1.6 може и да има доза истина.
Разбира се колко ще издържи новата кутия(понеже е втора ръка) няма как да знам. А относно маслото, тя тази кола поне 1.6 няма щека, и единствения начин да се провери нивото, е като я източиш и налееш наново, но нямам условията за такава процедура.
Но тук дойде и една особеност. 1.6 спрямо 1.8 и нагоре била с някаква помпа в кутията(или извън нея), а не с жило, и заради това аз трябваше да дам 500лв, понеже явно на 1.6 модела, кутиите им правят проблем, защото се изкупували много и почти никъде нямат.
Не знам дали това е вярно, че на 1.6 им правят проблем кутиите, но...щом имали много от 1.8, но не от 1.6 може и да има доза истина.
Разбира се колко ще издържи новата кутия(понеже е втора ръка) няма как да знам. А относно маслото, тя тази кола поне 1.6 няма щека, и единствения начин да се провери нивото, е като я източиш и налееш наново, но нямам условията за такава процедура.