07-06-2020, 12:43 PM
Quote:Обобщено от мен:
1. Ако ти се "играе" с такъв проект - смело действай. Няма много такива (аз лично не съм и виждал), така че ни дръж в течение на нещата. На мен лично ми е много интересно какво и как ще направиш, съответно и крайния резултат! Ако искаш ще ти направим и тема, в която да споделяш всяка стъпка, по която си минал и коя предстои, за да могат да се включат и останалите с идеи, знания или информация.
2. Ако не ти се забавлява, а искаш да спестиш пари - съвета ми е да разучиш за софтуерен даун-форс или подобно.
3. Ако идеята ти е да минеш тънко и да не плащаш почти нищо - не се захващай.
4. Ако идеята ти е само да си чешем клавиатурите - аз моята я начесах.
По коментарите ти ми се струва, че си сериозен човек и затова се надявам искрено тази тема да е началото на един интересн и рядък проект (точка 1.).
Поздрави!
И очаквам с нетърпение да разбера следващата ти стъпка и коментар!
Янков
Привет и благодаря за изчерпателното мнение.
В общи линии и аз се насочвам към точка 2. Изчетеното в темите за поставяне на турбо на атмосферен двигател дава някаква представа за обратните промени, които би трябвало да се направят, но целта на въпросното занятие е да се спестят някакви пари. Когато и ако се върна в България.
Във форумите има споменати достатъчно фирми, които предлагат софтуерен тунинг. Прочетох и кои са препоръчвани както по параметри на изпълнението, така и по ценови параметри.
Остава да им пиша и да питам дали няма вече готов софтуер за този модел двигател.
Замислях се също така ако съвсем малко се понижи налягането на турбината какво ще се получи, и въпросното налягане на турбината по софтуерен път ли се управлява, но за това явно ще трябва да потърся още информация.
И разбира се, главният проблем - регистрацията в КАТ.
По този въпрос обаче няма да разпитвам повече тук. Какви документи се искат, как се доказва мощността, ако не пристигне в България с вече регистрирана мощност, каква е цената на пререгистрацията... ако масрафа не се изплати до 3-4, максимум 5 години, нещата започват да отиват в графа неоправдани.
В града има и представител на Волво. Някой ден ще се разходя да ги питам дали има готов софтуер за този модел двигател, и ако има - колко струва препрограмирането му.
Ще бъде интересно да разбера разликите в отношението тук, и в Мото Пфое София. Със сигурност тук поне ще ме посрещнат и изслушат, а няма да се налага да издирвам приемчика в страничния двор при халетата, той да ми каже, че ще дойде до 5 минути, и след 40 минути, като изгубя търпение пак да хукна да го издирвам.
А какво ще ми отговорят - ще напиша тук, след като мина през шоурума им.