02-25-2010, 06:18 PM
На турбопечките налягането е доста по-високо от на бензиновите турбо. На девятките манометъра който е под
оборотомера не е точен както каза Moxy, но грубо показва -1/+1 бар. Това на бензиновите. На по-новите дизели 940/960 не съм виждал таблото и незнам. Иначе и в нета, и в разни магазини за тунинг
може да се намери за около 20-30 лв. такъв манометър, обаче тези евтините пак са доста неточни
и трябва да се внимава с тях. И въобще на този мотор (D24T/D24TIC) да му се вдига налягането малко няма смисъл, освен ако някой много добър майстор дизелджия не си поиграе с дизеловата помпа. Но и те казват че не става. Просто механичната инжекция си има някакви лимити, и ако се качи горивото ще почне много да пуши когато не е под надув.
А ако не се повиши и горивото пропорционално на въздуха няма да има абсолютно никакъв ефект.
оборотомера не е точен както каза Moxy, но грубо показва -1/+1 бар. Това на бензиновите. На по-новите дизели 940/960 не съм виждал таблото и незнам. Иначе и в нета, и в разни магазини за тунинг
може да се намери за около 20-30 лв. такъв манометър, обаче тези евтините пак са доста неточни
и трябва да се внимава с тях. И въобще на този мотор (D24T/D24TIC) да му се вдига налягането малко няма смисъл, освен ако някой много добър майстор дизелджия не си поиграе с дизеловата помпа. Но и те казват че не става. Просто механичната инжекция си има някакви лимити, и ако се качи горивото ще почне много да пуши когато не е под надув.
А ако не се повиши и горивото пропорционално на въздуха няма да има абсолютно никакъв ефект.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!