The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
уред за налягане на турбината

#4
На турбопечките налягането е доста по-високо от на бензиновите турбо. На девятките манометъра който е под
оборотомера не е точен както каза Moxy, но грубо показва -1/+1 бар. Това на бензиновите. На по-новите дизели 940/960 не съм виждал таблото и незнам. Иначе и в нета, и в разни магазини за тунинг
може да се намери за около 20-30 лв. такъв манометър, обаче тези евтините пак са доста неточни
и трябва да се внимава с тях. И въобще на този мотор (D24T/D24TIC) да му се вдига налягането малко няма смисъл, освен ако някой много добър майстор дизелджия не си поиграе с дизеловата помпа. Но и те казват че не става. Просто механичната инжекция си има някакви лимити, и ако се качи горивото ще почне много да пуши когато не е под надув.
А ако не се повиши и горивото пропорционално на въздуха няма да има абсолютно никакъв ефект.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)