03-12-2010, 08:04 PM
Добре стои и добре свети . Ти нали с D24TIC беше или се бъркам? Понеже гледам че таблото ти е като на бензинките, само половината се вижда обаче, а интересното е от страната която не се вижда. Потенциалните разлики де.
Чел съм как едни норвежци изкарват към 200 коня от този мотор, но как се справят с механичната помпа не разбрах.
Иначе е голям кеф този мотор да се кара и звука му е неустоим. Тегли много готино и има абсолютно еднакъв въртящ момент почти навсякъде. И е доста високооборотен сравнено с други дизели. Жалко само че по главата му има много какво да се желае - и от към "дишане" и обемна ефективност и от към здравина и смазване. Но също знам че ако се подържа коректно този мотор е почти вечен. Ето едно любимо клипче с D24T, много съм се смял, неубиваема кола:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=nZ-kZc0vlyg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=nZ-kZc0vlyg</a><!-- m -->
Чел съм как едни норвежци изкарват към 200 коня от този мотор, но как се справят с механичната помпа не разбрах.
Иначе е голям кеф този мотор да се кара и звука му е неустоим. Тегли много готино и има абсолютно еднакъв въртящ момент почти навсякъде. И е доста високооборотен сравнено с други дизели. Жалко само че по главата му има много какво да се желае - и от към "дишане" и обемна ефективност и от към здравина и смазване. Но също знам че ако се подържа коректно този мотор е почти вечен. Ето едно любимо клипче с D24T, много съм се смял, неубиваема кола:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=nZ-kZc0vlyg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=nZ-kZc0vlyg</a><!-- m -->
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!