The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
уред за налягане на турбината

#10
Добре стои и добре свети Smile. Ти нали с D24TIC беше или се бъркам? Понеже гледам че таблото ти е като на бензинките, само половината се вижда обаче, а интересното е от страната която не се вижда. Потенциалните разлики де.
Чел съм как едни норвежци изкарват към 200 коня от този мотор, но как се справят с механичната помпа не разбрах.
Иначе е голям кеф този мотор да се кара и звука му е неустоим. Тегли много готино и има абсолютно еднакъв въртящ момент почти навсякъде. И е доста високооборотен сравнено с други дизели. Жалко само че по главата му има много какво да се желае - и от към "дишане" и обемна ефективност и от към здравина и смазване. Но също знам че ако се подържа коректно този мотор е почти вечен. Ето едно любимо клипче с D24T, много съм се смял, неубиваема кола:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=nZ-kZc0vlyg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=nZ-kZc0vlyg</a><!-- m -->
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)