The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Издирва се Volvo 240 2.1 turbo 155hp

#21
Благодаря ти Кире!

Надявам се да успея да се включа наживо в някоя от следващите ви клубни срещи :-)
Само дано да е сухо времето, че аз принципно на мокро или сняг избягвам да я карам.
Затова нарочно не си купувам и зимни гуми. Иначе може да се изкуша :-)

Мога да разкажа още малко за колата. Купих я в края на 2007 година в Амстердам от пилот на KLM на баснословна за нашите условия цена, но отговаряща тогава на актуалната за холанско, че дори и по-ниска. Все пак колата за целия си живот колата има фактури за доста харчове.
Пилотът беше неин втори собственик от 1993 година. Убавицата е печелила и награди в Холандия за най-красивото ВОЛВО 240 на страната. Предполагам, че знаете за голямата популярност на Волво 2-ра серия там. Имам друг приятел холандец, който има 5 броя :-). Но там колите над 25 години са освободени от пътен данък и са доста ценени и карани.
Много се чудя дали въобще да опитвам да продавам колата в нашенско, по простата причина, че не няма да мога да си върна дори и половината инвестиция, понеже почти съм сигурен, че особено в тая криза, накой ще направи адекватно предложение. Другата ми опция е да я обявя в Холандия, където със сигурност ще намери ценител ,който да я вземе на прилична цена. Никак не искам да я продавам, но пусто безпаричие ни налегна и няма накъде да се мърда. Колата се кара основно "на дълги семейни пътувания" за море през лятото и през останалото време само я припалвам и я раздвижвам по малко, за да не се скапе. За тези три години откакто я имам има навъртени само 10 хил. км и е стояла винаги в гараж. Както споменах зимата не я карам изобщо. Има вече леки "тръгнали ръждици"(нормални за годините, но нищо страшно) , едно леко подпиране на преден десен калник и нормални за годините драскотини по боята, но не съм я пастирал досега, иначе доста от тях ще изчезнат. Сменил съм водната помпа с японска GMB от щатите.Салонът е доста пазен и поддържан. Климатикът е ретрофитнат на R134a с нов компресор и си работи, но скоро се скапа термостатът и ще купувам нов да го сменям. Турбото е било сменено малко преди аз да купя колата. Има професионално пригодено водно охлаждане освен масленото. Някой само да не го сбърка с интркуулер. Оригиналните емблеми с надпис "Turbo" съм ги свалил от предната решетка и от задния капак нарочно, че лесно се свалят. Колата е пребоядисвана още през 1993 година. За преобразяването и имам цяла брошура, която мога да сканирам и да ви покажа в снимки. Лошото е, че е на холандски :-)

Толкова засега!

Поздрави и успешна седмица на всички!

Тодор,
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)