11-28-2010, 09:52 PM
s0me0ne Wrote:Май не ви е ясна логиката. Пълен резервоар е, когато изключи пистолета. Останалото е безмислено.А кой ти гарантира че количеството което си сипал в резервоара е точно това което изписва колонката, защо да не са я настроили вместо 1л. да ти сипва 900мл. и на всеки 10л., ти да си назад с 1л. въпреки че си си го платил, и да си мислиш че колата ти харчи 10/100, а тя всъщност да харчи 9/100 :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Логиката е следната - сипваш до първо изключване на пистолета, нулираш километража, караш, отиваш отново на същата бензиностанция, на същата колонка и сипваш пак до първо изключване на пистолета. Виждаш колко литра са сипани и виждаш колко километра си изминал с тях. Това е най-точното измерване. И то защото винаги на едно и също място пистолета изключва първия път. Остатъка нагоре е божа работа. Да не споменавам от бензинджия какво знам за пълненето след първото изключване на пистолета.
П.П. ще разчистя темата и ще преместя мненията в другата тема относно разхода.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо