The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Пет начина за диагностика на подгряващите свещи

#21
Така харесва ли ви?

П.П. А бре имаше и други полезни теми ама нещо немога да ги открия, ако ги видите алармирайте да ги преместим по новите рубрики. Мерси
Reply

#22
Така харесва ли ви?

П.П. А бре имаше и други полезни теми ама нещо немога да ги открия, ако ги видите алармирайте да ги преместим по новите рубрики. Мерси
Reply

#23
хамлет Wrote:Така харесва ли ви?
Супер! Надявам се и другите да го харесат
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#24
хамлет Wrote:Така харесва ли ви?
Супер! Надявам се и другите да го харесат
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#25
Браво страхотна идея и изпълнение поздравления за перфектната работа :lol: :wink:
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#26
Браво страхотна идея и изпълнение поздравления за перфектната работа :lol: :wink:
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#27
Има и по бърз начин(така си ги проверявам аз):
махате клемите на акомулатора след това развивате жичката от свеща.После взимате едно кабелче опирате единия му край от горе на свеща (за някой пояснявам там е плюса на свеща) и накрая докосвате кабела до плюса на акомолатора,ако се появи искра значи свеща работи ако не се появи искра значи не работи.По този начин си спестявате свалянето на свещи.

Pavko Wrote:И новата свещ се загря за отрицателно време и се нажежи до червено, на старата (която свали от колата) й трябваше доста време да стигне до този момент

Ако имате този проблем с бавно загряване на свеща и не ви се дават пари просто подгрейте 2-3 пъти или изчакайте около 10 сек. след като изгасне лампичката за подгряване тогава исключва релето на подгряващите свещи и запалването става по лесно :wink:
V40 1.9 TDI '98 - Black Edition
Reply

#28
Има и по бърз начин(така си ги проверявам аз):
махате клемите на акомулатора след това развивате жичката от свеща.После взимате едно кабелче опирате единия му край от горе на свеща (за някой пояснявам там е плюса на свеща) и накрая докосвате кабела до плюса на акомолатора,ако се появи искра значи свеща работи ако не се появи искра значи не работи.По този начин си спестявате свалянето на свещи.

Pavko Wrote:И новата свещ се загря за отрицателно време и се нажежи до червено, на старата (която свали от колата) й трябваше доста време да стигне до този момент

Ако имате този проблем с бавно загряване на свеща и не ви се дават пари просто подгрейте 2-3 пъти или изчакайте около 10 сек. след като изгасне лампичката за подгряване тогава исключва релето на подгряващите свещи и запалването става по лесно :wink:
V40 1.9 TDI '98 - Black Edition
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)