Въпрос на личен избор, недейте като във форума на "народната кола" - на'що е най-доброто. Само за инфо, че сега се сетих, имам 2ма приятели 1 с '03 Супърб 2.5тди 155к.с., а другият с '10 ХС70 Д5 185к.с. и двете са автомати, от старт (Супърбът е само с предно) до 160-70 Волвото дърпа само 1/2 кола (може би заради AWD при старта) и до там, "карат си заедно до края на света"...,а Волвото е с 30 коня отгоре, 7 години по-ново + AWD... Не е кола за бягане, не че Шкода Е, но мисълта ми е - споменаваш "пипани" коли, които да падат от, до колкото разбирам стоково Т4, не мога да си го обясня... освен в закормилното у-во.
Т4ката си е сток, мерена е на дино и резултата е в подписа. Просто и другите коли, с които съм мерил или са около 200к.с. и са на моите килограми или са повече и по-тежки. При всички случаи момчето със сеата сподели, че това били най-вървящите 200 коня, които е виждал хахахаха
'98 S40 T4 - 173.5 whp -> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=MgEc1gSBEkc">http://www.youtube.com/watch?v=MgEc1gSBEkc</a><!-- m -->
Онзи ден направих поредното замерване с поредната 28ца (само с къс дифенециал) и нещата хич не са в нейна полза. Карахме от място до към 150 и въпреки че тръгна малко по-рано и ми взе почти 2 коли от старта до към 80-90, на трета го събирам бързичко и на 150 вече съм го подминал. В последствие момчето се отказа от летящ, защото според него нямало смисъл. Иначе премерих колата на 1/4 миля на Кондофрей и даде 15.2.
'98 S40 T4 - 173.5 whp -> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=MgEc1gSBEkc">http://www.youtube.com/watch?v=MgEc1gSBEkc</a><!-- m -->
war_hawk Wrote:Онзи ден направих поредното замерване с поредната 28ца (само с къс дифенециал) и нещата хич не са в нейна полза. Карахме от място до към 150 и въпреки че тръгна малко по-рано и ми взе почти 2 коли от старта до към 80-90, на трета го събирам бързичко и на 150 вече съм го подминал. В последствие момчето се отказа от летящ, защото според него нямало смисъл. Иначе премерих колата на 1/4 миля на Кондофрей и даде 15.2.
Наистина не мога да "чатна" защо т'ва 2.8 пада така... Бавариите имат коне и тяга във високите обороти, за мен по-разбираемо би било да върви от 60-80 нагоре, отколкото до 80...интересно.
war_hawk Wrote:Онзи ден направих поредното замерване с поредната 28ца (само с къс дифенециал) и нещата хич не са в нейна полза. Карахме от място до към 150 и въпреки че тръгна малко по-рано и ми взе почти 2 коли от старта до към 80-90, на трета го събирам бързичко и на 150 вече съм го подминал. В последствие момчето се отказа от летящ, защото според него нямало смисъл. Иначе премерих колата на 1/4 миля на Кондофрей и даде 15.2.
Наистина не мога да "чатна" защо т'ва 2.8 пада така... Бавариите имат коне и тяга във високите обороти, за мен по-разбираемо би било да върви от 60-80 нагоре, отколкото до 80...интересно.
Въртящият момент и теглото може би ще дадат отговор..
marto4kata Wrote:Наистина не мога да "чатна" защо т'ва 2.8 пада така... Бавариите имат коне и тяга във високите обороти, за мен по-разбираемо би било да върви от 60-80 нагоре, отколкото до 80...интересно.
Веднага ще ти отговоря защо.... Стокова Т4 като моята има около 170-175 коня на колелата (грубо) от 200к.с. на мотора (както виждаш в подписа ми моята даде най-добро 173,5 WHP). БМВ-то, с което карах е 318ис, като пича е махнал 1.8цата и е сложил ревизирана 2.8ца. В крайна сметка е останал по-късия диференциал от IS-овия мотор( което още повече допринася за ускорението му) и по-ниското тегло сравнено със заводска 2.8ца. Но на такова БМВ от 193к.с. на мотора, на колелата слизат 150-155 коня (от опит го казвам) т.е. понеже е със задно предаване, загубите на мощност от двигателя до колелата са по-големи, сравнени с предното на волвото, където всичко е пакет (скорости, диференциал и няма кардани, допълнителни връзки и т.н.). Най-накрая като теглиш чертата се получава, че БМВ-то е с 80-90кг по-леко, но е и едни 20 коня на колелата назад.
Другата 28ца, с която мерих имаше доста доработки (сменен изпускателен вал с по-агресивен, генереция, чип, филтър, по-къс диференциал и т.н.) и вървяхме почти равни с лек превес на Т4ката във високите скорости т.е. на летящия старт избури и изкочи една кола и чак на 180 го бях изравнил.
Заводска 328ца без никакви доработки има някакви шансове при старт от място на 400м, но на доускорение примерно от 50-60 до 200 ще е едно 4-5 коли отзад, (говоря за читава 28ца и читава Т4ка, че барутници има много и всякакви).
'98 S40 T4 - 173.5 whp -> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=MgEc1gSBEkc">http://www.youtube.com/watch?v=MgEc1gSBEkc</a><!-- m -->
Млако ъп на темата :mrgreen: понеже видях колегата WAR е правил някакви замервания с айфон-4 та реших да гепа на приятелката за малко :mrgreen: :mrgreen: и изтеглих приложение подобно на неговото с което дадох следните резултати.
Направих два старта и двата бяха на гуми, тръгвах от около 2500 об. явно трябва да тръгвам от 2000об.
Това са времената които даде моя Оптимус
п.с. колата в момента е със спукан кулер :oops:
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".