The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D5 D5244T "limp" сервизен режим

#11
при грешка 0094 дават да се провери сензора за налягането на горивото
може би трябва да се почисти както и ти казах че може и да не е теч а ниско налягане на горивото
волво s60d5 163hp
Reply

#12
ivo_yambol Wrote:при грешка 0094 дават да се провери сензора за налягането на горивото
може би трябва да се почисти както и ти казах че може и да не е теч а ниско налягане на горивото

Благодаря за уточнението колега!
а някаква идея къде се намира този сензор и дали само МП могат да го преверят?

Още нещо - ако някой знае добър стенд за проверка на дюзи във Варна, моля да каже - решил съм да проверя и тях. Благодаря!
Reply

#13
Идея си нямам къде е този датчик
Мисля обаче че сервиз който разполага с необходимият софтуер на компа си
може да ти тества цялостно системата
За Ямбол мога да ти кажа къде ама за Варна не мога да помагам
Успех
волво s60d5 163hp
Reply

#14
Колеги имат ли развитие проблемите.Нека темата да се развива и да се споделят решените проблеми.Това ще е в полза на всички.Аз също дерзая по няколко и ще се включвам с мнения.Поздрави
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#15
наистина може би това е проблем на темите в форума Sad всеки пише за проблемите си и като намери решение не казва как се е оправил. като погледнеш темите в форума 70% от тях нямат така да се каже "Happy End" Не се знае какво се случва, и всеки си бълва и нова и нова тема и става......
/лично мое мнение/
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#16
Здравейте колеги,
за съжаление при мен проблема не е в дюзите - тестваха ми ги в Автоцентър Мобил Варна - рекламират се като оторизиран сервиз на Bosch - и 5-те дюзи в норма. От форума на английските колеги видях че възможна причина е гуменото съединение на входа на турбото - да моето си беше поомекнало, та го смених и него, но уви - проблема си остава - пак влиза в сервизен режим при рязко подаване на газ. Някакви други идеи? Ако някой може да сподели как да открия (и евентуално тестствам) тези датчици за налягане по горивната система ще е супер. Благодаря
Reply

#17
Горивен филтър, регулатори на налягане на горивото, въздух в горивната система
Може и още варианти да има... не е ли най-добре да отидеш да ти прочетат колата какви грешки е записала - все пак затова са именно тези грешки - за по-лесно и точно диагностициране
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)