The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Новобранец!

#21
И на мен би ми било интересно да чуя мнение за втория споменат модел гуми - ContiCrossContact™ UHP, понеже не съм ги ползвал, но мноооооооого се бях замислил да слагам сега такива (основно за шосейно ползване).

бях решил да сменям досегашните летни - michelin latitude tour, от които не мога да се похваля да съм бил доволен.
XC70 D5 automatic 2003
RR Vogue 3.6 TDV8 2007
Reply

#22
ISB Wrote:И на мен би ми било интересно да чуя мнение за втория споменат модел гуми - ContiCrossContact™ UHP, понеже не съм ги ползвал, но мноооооооого се бях замислил да слагам сега такива (основно за шосейно ползване).

бях решил да сменям досегашните летни - michelin latitude tour, от които не мога да се похваля да съм бил доволен.
Една от най-добрите гуми, дори ХС90 излиза заводски с тях Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#23
Сложих ContiCrossContact™ UHP, първоначалните ми впечатления са много добри. Имах едно сравнително екстремно спиране на дъжд.Заковаха, съвсем замалко се включи АБС-а.
Reply

#24
Всесезонните гуми се износват доста бързо лятно време каучукът е по-мек от този на летните гуми и едва ли ще се "чувстват" по-добре на камъните... Зимата пък не са удачни при повече от 2-3см сняг...
Аз карах една година (20 000км) с GoodYear Wrangler H/T All-season и общо взето съжалих за изборът си - износиха се на 50% (и то на автомобил с постоянно 4х4, не с "он-деманд" като ХС-то), а при по-дълбок сняг не вършеха работа (не "копаят" снега)...

Филмът с чипосването съм го гледал - да, ако е сравително нова колата и си я пазиш , може да не се счупи нищо... Ако обаче настъпваш... Първо заминава автомата (не му понася по-големия въртящ момент), после - турбината... Във фабричният си вид вероятноста да я счупиш при същия "стил" на каране е в пъти по-малък.

Аз имам съмнения за моята, че е пипан софтуера, защото при настъпване "до долу" прави доста черен пушек...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zanderbg.com">www.zanderbg.com</a><!-- w -->
Reply

#25
Тедо Wrote:Аз имам съмнения за моята, че е пипан софтуера, защото при настъпване "до долу" прави доста черен пушек...
моята пушеше така заради спукан интеркулер, и в един слънчев ден дупката се отвори повече и заби грешка за ниско налягане, и срещу 150лв за нов радиатор( втора употреба) спря да пуши Smile
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#26
ще огледам, ама не ми пуши като на спукана система за въздуха /тогава и мощността пада/...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zanderbg.com">www.zanderbg.com</a><!-- w -->
Reply

#27
Тедо Wrote:ще огледам, ама не ми пуши като на спукана система за въздуха /тогава и мощността пада/...

Малкото черно облаче при рязко подаване на газ си е съвсем нормално, но ако е повече (а и симптомите с повишения спрямо показанията на компютъра разход) ме навеждат на мисълта, че при теб е възможно да става дума за евтин "чип тунинг"(популярен като Power Box) с повишаване на налягането в рейла (обикновено с едно съпротивление на датчика), което лъже компютъра. Тоест системата се опитва да поддържа зададените примерно 1300-1400 бара (колкото май беше при D5 със 163 коня), но заради променените стойности на датчика налягането реално се крепи на 1800 бара. От това колата върви по-добре, припушва (щото дебиЛомера не знае за манипулацията) и има голямо разминаване между реалния и отчетения от компютъра разход (щото той управлява и следи времената на отваряне на дюзите и от там черпи информация за разхода - а за единица време при 1300 бара през разпръсквачите преминава едно количество, а при 1800 бара - доста по-голямо). Абе доста типична симптоматика за Power Box (доколкото е възможна такава диагностика) има при теб, казвам това и въз основа на безбройните прочетени страници в германския форум на Волво.

Абе с една дума ти трябва добър ремапер. От над 10 години карам чипосани (до всякакъв Stage) комън-рейл дизели и горе-долу съм наясно с нещата. Двигателите и автоматичните трансмисии не обичат този евтин начин за повишаване на мощността. Аз вече доста време карам D5 с ремап на ~230 коня/440 Нм (от оригинални 185 к.с./400 Нм) и никакви грижи - дори разхода падна с около 1 л/100 км. Става дума обаче за скъп, професионално написан софтуер с лимитери на въртящия момент на всяка конкретна предавка за щадене на автоматичната трансмисия.
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06 [Image: 492232.png]
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)