The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
махнах акумулатора!!!прецака се !!!!

#1
Здравейте колеги,днес се налагаше да махна акумулатора на моята в40 ка,та като го сложих колата се прецака тотално.Мени обороти както си иска,предърпва и "бучи" двигателя,иначе преди смъкване на акумулатора си беше добре. Някой да има идеи ?????
V40 2.0T 160hp 98.
Reply

#2
Покарай 50 км и ще се оправи. Компютъра непрекъснато внася корекции и ги запаметява, след сваляне на акумулатор ги 'забравя' и е възможно да мени обороти. По принцип не е толкова зле колкото описваш, но ако имаш газова е нормално да е напълно объркан.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Благодаря колега ще се пробва и ще дам резултати,нямам газова !!! :? :? :? :? :?
V40 2.0T 160hp 98.
Reply

#4
Jorka благодаря много за вчерашния съвет но нищо не помогна минахме около 300 км и е същата днес,чудя се от кво ли може да е :roll: :roll: :roll:
V40 2.0T 160hp 98.
Reply

#5
След като започнало след сваляне на акумулатор възможно е проблема да е някъде там. На клемата на + има една по-тънка жица захваната за клемата с гайка 10 - често тя се разхлабва, а това е захранването за електрониката. Ако си сменял акумулатора - стар акумулатор може да прави такива мизерии, компютъра следи напрежението и вкарва корекции ако напрежението много се променя заради скапан акумулатор.

Ако имаш възможност за диагностика направи една, следи показанията на MAF и Ламбда. MAF трябва да реагира и на леко почукване на газта, а в оборотите за турбо направо да излети. Ламбдата трябва да 'скочи' до 1 волт (или 5 волта ако е титаниева) при подаване на газ и да спадне при задържане на оборотите.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
ersin_ Wrote:Jorka благодаря много за вчерашния съвет но нищо не помогна минахме около 300 км и е същата днес,чудя се от кво ли може да е :roll: :roll: :roll:
Погледни за слаба връзка от акумулатора, към двигателя, минусувия кабел, ако е корозирал или със слаби връзки,което е често срещана детска болест на 40-ките, няма какво да се чудиш.... Wink
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#7
Отново благодаря много момчета,ще се пробва след празниците.Не мога да я разбера тая кола в даден момент не иска да върви повечко гори, в друг не мога да я овладея,толкова е пъргава... :x :x :x :x
V40 2.0T 160hp 98.
Reply

#8
За да не се кахъриш много ти предлагам да идеш след празниците до сервиза на Севдалин,близо е до товарна гара в Варна. Ника му в форума е mevdo : <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=842">memberlist.php?mode=viewprofile&u=842</a><!-- l --> - драсни му едно Л.С. да се разберете Wink .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)