Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
След като започнало след сваляне на акумулатор възможно е проблема да е някъде там. На клемата на + има една по-тънка жица захваната за клемата с гайка 10 - често тя се разхлабва, а това е захранването за електрониката. Ако си сменял акумулатора - стар акумулатор може да прави такива мизерии, компютъра следи напрежението и вкарва корекции ако напрежението много се променя заради скапан акумулатор.
Ако имаш възможност за диагностика направи една, следи показанията на MAF и Ламбда. MAF трябва да реагира и на леко почукване на газта, а в оборотите за турбо направо да излети. Ламбдата трябва да 'скочи' до 1 волт (или 5 волта ако е титаниева) при подаване на газ и да спадне при задържане на оборотите.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0