The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Не искаше да запали - топла

#11
toncheff Wrote:Колегата j-ikata може и да е прав, защото в предишна дискусия мисля, че колегата mudancho, който ако не ме лъже паметта беше споделил, че има същия проблем, каза, че след смяна на акумулатора това е изчезнало. При мен например, акумулатора е някакъв малък, даже ходи свободно в гнездото си, определено не е правилния (няма никакви стикери и не знам колко амперчаса е) и ако има такъв момент, като нищо може и от това да е.....Обаче от друга страна, топлия двигател се развърта много по-лесно....знам ли. То най-лесно е да пробвам с по-мощен акумулатор, ама нямам код за стереото и ще си вкарам друг автогол. Освен да закача без да разкачам моя....това мога да го пробвам..

Защо ли ми се струва че с последното можеш да си вкараш друг,още по-голям авто-гол :!: :?: :roll: .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#12
Stanchoni Wrote:
toncheff Wrote:Колегата j-ikata може и да е прав, защото в предишна дискусия мисля, че колегата mudancho, който ако не ме лъже паметта беше споделил, че има същия проблем, каза, че след смяна на акумулатора това е изчезнало. При мен например, акумулатора е някакъв малък, даже ходи свободно в гнездото си, определено не е правилния (няма никакви стикери и не знам колко амперчаса е) и ако има такъв момент, като нищо може и от това да е.....Обаче от друга страна, топлия двигател се развърта много по-лесно....знам ли. То най-лесно е да пробвам с по-мощен акумулатор, ама нямам код за стереото и ще си вкарам друг автогол. Освен да закача без да разкачам моя....това мога да го пробвам..

Защо ли ми се струва че с последното можеш да си вкараш друг,още по-голям авто-гол :!: :?: :roll: .

Ако не го закачи, както трябва, ще си вкара автогол Wink Дори и да ги свържеш както трябва, (препоръчително е акумулаторите да са еднакви) за да не повредиш инсталацията, ще получиш само по-голям капацитет....т.е. ще можеш да въртиш стартера по-дълго и по-лесно или да слушаш музика по дълго и т.н.
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#13
Благодаря за съветите колеги. Като се замисля много вероятно и при мен да е така,защото преди около 2 месеца ми беше паднал акумулатора и трябваше един приятел да ми дава ток. След това долях дестилирана вода и не е правил проблем с падане. Имах си едно наум да го сменя,но явно ще стане по-бързо от очакваното. Smile
VOLVO 780
Reply

#14
tisho_v40 Wrote:Благодаря за съветите колеги. Като се замисля много вероятно и при мен да е така,защото преди около 2 месеца ми беше паднал акумулатора и трябваше един приятел да ми дава ток. След това долях дестилирана вода и не е правил проблем с падане. Имах си едно наум да го сменя,но явно ще стане по-бързо от очакваното. Smile

Само с доливане на вода не се решава проблема,принципно това действие води до намаляване на концентрацията на електролитния разтвор ( не че е добре да оставиш клетката суха - напротив). При зареждане на акумулатора на зарядно устройство извън колата при зареден акумулатор замерването на електролита с ареометър след приключване на зареждането (след като се изключи и се махнат кабелите от полюсите на акумулатора) трябва да дава сройности от порядъка на 23-24 единици. Ако стойностите са по-ниски акумулатора е пътник, а и няма да си върши работата според предвиденото.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)