Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
toncheff Wrote:Колегата j-ikata може и да е прав, защото в предишна дискусия мисля, че колегата mudancho, който ако не ме лъже паметта беше споделил, че има същия проблем, каза, че след смяна на акумулатора това е изчезнало. При мен например, акумулатора е някакъв малък, даже ходи свободно в гнездото си, определено не е правилния (няма никакви стикери и не знам колко амперчаса е) и ако има такъв момент, като нищо може и от това да е.....Обаче от друга страна, топлия двигател се развърта много по-лесно....знам ли. То най-лесно е да пробвам с по-мощен акумулатор, ама нямам код за стереото и ще си вкарам друг автогол. Освен да закача без да разкачам моя....това мога да го пробвам..
Защо ли ми се струва че с последното можеш да си вкараш друг,още по-голям авто-гол :!: :?: :roll: .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Stanchoni Wrote:toncheff Wrote:Колегата j-ikata може и да е прав, защото в предишна дискусия мисля, че колегата mudancho, който ако не ме лъже паметта беше споделил, че има същия проблем, каза, че след смяна на акумулатора това е изчезнало. При мен например, акумулатора е някакъв малък, даже ходи свободно в гнездото си, определено не е правилния (няма никакви стикери и не знам колко амперчаса е) и ако има такъв момент, като нищо може и от това да е.....Обаче от друга страна, топлия двигател се развърта много по-лесно....знам ли. То най-лесно е да пробвам с по-мощен акумулатор, ама нямам код за стереото и ще си вкарам друг автогол. Освен да закача без да разкачам моя....това мога да го пробвам..
Защо ли ми се струва че с последното можеш да си вкараш друг,още по-голям авто-гол :!: :?: :roll: .
Ако не го закачи, както трябва, ще си вкара автогол Дори и да ги свържеш както трябва, (препоръчително е акумулаторите да са еднакви) за да не повредиш инсталацията, ще получиш само по-голям капацитет....т.е. ще можеш да въртиш стартера по-дълго и по-лесно или да слушаш музика по дълго и т.н.
Volvo V40 2.0 1998
Posts: 112
Threads: 32
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
Благодаря за съветите колеги. Като се замисля много вероятно и при мен да е така,защото преди около 2 месеца ми беше паднал акумулатора и трябваше един приятел да ми дава ток. След това долях дестилирана вода и не е правил проблем с падане. Имах си едно наум да го сменя,но явно ще стане по-бързо от очакваното.
VOLVO 780
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
tisho_v40 Wrote:Благодаря за съветите колеги. Като се замисля много вероятно и при мен да е така,защото преди около 2 месеца ми беше паднал акумулатора и трябваше един приятел да ми дава ток. След това долях дестилирана вода и не е правил проблем с падане. Имах си едно наум да го сменя,но явно ще стане по-бързо от очакваното.
Само с доливане на вода не се решава проблема,принципно това действие води до намаляване на концентрацията на електролитния разтвор ( не че е добре да оставиш клетката суха - напротив). При зареждане на акумулатора на зарядно устройство извън колата при зареден акумулатор замерването на електролита с ареометър след приключване на зареждането (след като се изключи и се махнат кабелите от полюсите на акумулатора) трябва да дава сройности от порядъка на 23-24 единици. Ако стойностите са по-ниски акумулатора е пътник, а и няма да си върши работата според предвиденото.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
|