The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S60/S80

#11
Темата е дълга, за това мисля да пиша довечера.
Моето S80 е с мотор 2.0Т - 163hp и си върви доста прилично.
Reply

#12
Днес карах С80 2,4/140кс 99г автомат,мога да кажа само че возията е много добра,набира плавно и по добре отколкото очаквах за 140 кс атмосверен мотор.Купето е добре обезшумено и въобще съм очарован от колата като цяло.Смятам че 170/200 коньовия ще се справя още по добре.
Разхода в градски условия е над 13литра/100км така поне ми беше казано.
Reply

#13
warbah Wrote:Днес карах С80 2,4/140кс 99г автомат,мога да кажа само че возията е много добра,набира плавно и по добре отколкото очаквах за 140 кс атмосверен мотор.Купето е добре обезшумено и въобще съм очарован от колата като цяло.Смятам че 170/200 коньовия ще се справя още по добре.
Разхода в градски условия е над 13литра/100км така поне ми беше казано.
като собственик на 2 от вариантите които си споменал по-нагоре в темата мога да ти дам леки насоки и ориентири Wink ако ги искаш като приятелски съвет разбира се Smile Имам 9-5 СААБ 3.0 ТИД и Волво С60 2.4Т .... с риск да бъда леко пристрастен тъй като Волвето си е лично мое аз съм го избирал , поддържал и само аз си го карам а СААБ-а е на баща ми /макар че съм му навъртял около 15к/ мога да ти кажа следното:
1. за вървене и двете вървят доволно НО СААБ-а няма как да се мери с Волвето по никакъв начин варианта е чип , но пък така рискуваш "здравето" на мотора и турбината;
2. возия - СААБ-а е със 17-ки Волвото 16-ки , осезаемо по-добра возия откъм комфорт за Волвото, ако СААБ-а беше не 16-ки можеше и да е по-добрем, но тъй като не съм го свалил на 16 няма как да съм сигурен, стабилност на пътя горе долу еднаква, СААБ-а се контролира малко по - добре защото е ръчка а Волвото е автомат
3. Разход - Волво - тъй като го карам основно вечер и в по - ненатоварени трафици и дестинации в София 12-13 при разнообразно каране нито бавно нито бързо , СААБ-а 10-11 нафта така че сам си прави извода , извън града СААБ-а под 8 не съм го свалял никога и то при средна скорост 120-130, Волвото до морето и обратно с 4 човека, пълен багажник и климатик 6.5-7 литра при подобна средна скорост;
4. Обслужване - СААБ- ремъци и ролки + масла и филтри - 2 бона Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: , Волвото същата операция + обслужване на автоматика с масло - около 1200лв. грубо Wink а бяха под 1200 по спомен :!: :!:
5. Мотора на СААБ-а е Исузу , балансиран е добре , турбината не е надута много , масло нямам наблюдения да губи или ако губи е съвсем минимално количество , Волвото също поне засега надявам се и завбъдеще
Ако те интересува нещо допулнително с радост ще ти съдействам защото аз се занимавам и с 2-те коли и горе долу съм наясно с проблемите им , Поздрави и успех в избора
Reply

#14
Благодаря че ми отговори,за Сааб не гледам защото имам такъв и то същия като твоя.Волвото ще бъде закупено през лятото когато очаквам да съм събрал парите :lol:
Наистина ми се ще да няма турбо и автомат,но може и да направя компромис относно турбото вземайки предвид това което си писал. Big Grin И двата модела С60/С80 ми харесват еднакво и вероятно ще бъде екземпляра който излезе най добър независимо дали е С60 или С80.Тези цени за обслужването които ги даваш са вероятно за оторизирания сервиз,защото 1200 лв не е малка цифра.Колкото да Сааб-а в Скандинавия Моторс за пълно обслужване цената беше 3700лв ,а не 2000лв както ти казваш,но това е през 2010г, при което естествено го правих при мои приятели които са автомобилни монтьори и са добри специалисти и излезе 900лв,включително със смяната и на агренажната група, като говорим за оригиналните неща които закупихме през интернет.
Reply

#15
warbah Wrote:Благодаря че ми отговори,за Сааб не гледам защото имам такъв и то същия като твоя.Волвото ще бъде закупено през лятото когато очаквам да съм събрал парите :lol:
Наистина ми се ще да няма турбо и автомат,но може и да направя компромис относно турбото вземайки предвид това което си писал. Big Grin И двата модела С60/С80 ми харесват еднакво и вероятно ще бъде екземпляра който излезе най добър независимо дали е С60 или С80.Тези цени за обслужването които ги даваш са вероятно за оторизирания сервиз,защото 1200 лв не е малка цифра.Колкото да Сааб-а в Скандинавия Моторс за пълно обслужване цената беше 3700лв ,а не 2000лв както ти казваш,но това е през 2010г, при което естествено го правих при мои приятели които са автомобилни монтьори и са добри специалисти и излезе 900лв,включително със смяната и на агренажната група, като говорим за оригиналните неща които закупихме през интернет.
ами то и моето обслужване на сааб-а беше през същата година и от 2-3 места ми казаха че 1.5 - 1.6 хилки е минимума за ангренаж на сааб-а като смяната ми е без пари щото монтьора ми е съсед :lol: Big Grin а иначе за волво-то цената също не е от МП т.е оторизирания сервиз а пак от моя човек съседа и на фона на двойните пари за сааб-а ми се видяха направо прИИмоция :lol: и така Wink впрочем автоматика при 60-ката наистина си е риск и въпрос на късмет иначе това относно турбото честно казано нямам наблюдения над атмосферния 2.4 на 60-ката но според мен трябва адски много и непрекъснато да е ръчкана колата за да й е изхабена турбината ... относно вървежа просто съм убеден че сравнение между турбо мотор и атмосверен няма как да има нищо че разликата е едва 30 коня ... само за сравнение сме ги пробвали волвото и сааб-а аз си карах волво-то а един приятел дето се води уж по-добър шофьор /бивш тестов пилот на рали автомобили е/ вика натискам натискам а ти си ми правиш дистанция и тя се увеличава и увеличава Wink така че помисли поне от към разход на гориво и обслужване разлика никаква или минимална Wink поздрави
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)