The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мисля за закупя следния чип сет !

#1
Момчета вижте какво мисля да взема за 80тката (2.5тди),и дайте мнение ако има някой по запознат,както и ако има някой по запознат с доставката! - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/Diesel-Tuning-Chip-CR2-Volvo-S80-V40-V50-V70-D-D5-/300625723650?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45feb08102#shId">http://www.ebay.co.uk/itm/Diesel-Tuning ... 08102#shId</a><!-- m -->
1.460 1.7 Turbo 1995 180hp-sold ...
2.S80 2.5 2000 Turbo Diesel 140hp sold ...
3.S80 2.5 2008 D5 185hp drive now ...
[Image: ab197017.gif][/url]
[url=http://frook.ru/]сайт
Reply

#2
За доставка <!-- m --><a class="postlink" href="http://gabco.org">http://gabco.org</a><!-- m --> . Това е скъпо, има ги и по 10 паунда. Представлява bypass на МАФ сензора, лъже компютъра за температурата и количеството въздух и оттам леко обогатяване на сместта. Страничен ефект, е че това лъжене унищожава катализатора, а ако има DPF филтър му разказва играта. Тези от 10 паунда са просто 2 съпротивления, тези от 90 са на същия принцип, но променят съпротивлението според някакви измислени програми.

Ако наистина искаш чип тунинг вземи някой от българските фирми за това, които подменят софтуера, а не се опитват да лъжат съществуващия софтуер с грешни данни. От чип тунинг с подмяна на софтуера единственият дефект е износването на съединителя.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Значи с една дума не си струва да се прецакам толкоз яко!? Мен ми направи впечатление че има степени за настройка,и че можеш даго махнеш и сложиш когато искаш.
1.460 1.7 Turbo 1995 180hp-sold ...
2.S80 2.5 2000 Turbo Diesel 140hp sold ...
3.S80 2.5 2008 D5 185hp drive now ...
[Image: ab197017.gif][/url]
[url=http://frook.ru/]сайт
Reply

#4
При дизела колкото повече нафта в цилиндъра, толкова повече мощност, стига да може да се взриви. Компютъра се опитва да изчисли някаква оптимална смес възоснова на данните от датчиците, подменяш му данните за да обогати и той започва да сипе с големи кофи в цилиндрите (в случая подменяш данните на МАФ). Понеже данните, който му подаваш са статични и нямат връзка с истинската ситуация 'тунинга' е неравномерен. Понякога мощността е нагоре, понякога надолу, зависи от обороти, външни условия.

Истинският тунинг е с подмяна на таблиците в компютъра за да получиш оптимална смес във всеки режим. Фабричните таблици са съобразени с екология, данъчни ставки, гаранция на двигателя и други специфични за пазара неща. Винаги може да се изкара още малко мощност за сметка на екологията или повишено износване чрез различни таблици, важното е да използваш датчиците, а не да ги емулираш.

Цитат от англииският форум:

Въпрос: Какво ще стане ако си подменя всички датчици на бензиновия инжекцион със съпротивления защото ми писна да ги сменям?
Отговор: Ще получиш един много скъп карбуратор!

При дизела е същото, 'хакваш' дебитомера и получаваш много скъп атмосферен дизел.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
Ужаш не ми треа атмосферен дизел,а надута турбина и да впръсква повече нафталин ! Big Grin Значи ще подменя софтуера,за да стане както си трябва! Ти идеи,препоръки кой може да осъществи следната манипулация,и колко би бил макса който може да се изкара?
1.460 1.7 Turbo 1995 180hp-sold ...
2.S80 2.5 2000 Turbo Diesel 140hp sold ...
3.S80 2.5 2008 D5 185hp drive now ...
[Image: ab197017.gif][/url]
[url=http://frook.ru/]сайт
Reply

#6
, Разгледай тук :!: Wink
<!-- m --><a class="postlink" href="http://digitaltuning.bg/">http://digitaltuning.bg/</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://genercom.bg/">http://genercom.bg/</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=7960">http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=7960</a><!-- m --> Продължението е тук... <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.adler-auto.bg/home.html">http://www.adler-auto.bg/home.html</a><!-- m --> и <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.diesel-club.com/forum/">http://www.diesel-club.com/forum/</a><!-- m -->
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#7
0889935115 - Петко

Човека е много добър излиза ~430 лв. да се направи както трябва

Проверих на няколко места за същата процедура в общи линии е една и съща цената.
Защото за този модел се сваля компютъра подменя се един чип и софтуер. Може и два чипа зависи коя година е компютрото.
Аз имам В70 със същия двигател и слагах чип преди нова година. Резултата е меко казано впечатляващ.
Да не говорим за разхода, в смисъл, че е по-нисък осезаемо по-нисък. Когато караш разумно де ;-)
Ако я взривяваш едва ли ще е по-нисък.
Reply

#8
Покупката на готов чип-сет не е добра идея, както и да действа. Най-доброто е "ремап" на компа, което е пренаписване на оригиналната програма. Може да се направи, без особени рискове за мотор и турбина, разбира се, те трябва да са в добро състояние. Главното е, човек да не залита в крайности и да има балансирани изисквания. На предишната ми кола направих ремап, като се задоволих с около 15% вдигане на мощността. Прецених, че така е едновременно безопасно за колата, за екологията, за разхода и за мен и тези които са с мен в колата. Ходих при при едни момчета в София тогава и останах доволен. Ремапа е едновременно и проста но и сложна работа. Тънкостите са в напасването и съответствието на пренаписаните стойности. Добрите знаят, че като бутат едни стойности, трябва да бутнат и други, за да се постигне пак добър баланс. При мен резултатът беше: по-добър комфорт при изпреварване, общо намален разход - заради промяна на стила на каране, като имаш запас от мощност и въртящ момент не натискаш толкова. Освен по личното ми усещане, разбрах, че ефект има и по съединителя ми, който беше общо взето износен, но държеше все още. След ремапа започна леко да приплъзва при ускоряване на 5-6 скорост. Смених го и всичко си дойде на място.
S40 2,0D 2008
Reply

#9
Lary2 Wrote:0889935115 - Петко

Човека е много добър излиза ~430 лв. да се направи както трябва

Проверих на няколко места за същата процедура в общи линии е една и съща цената.
Защото за този модел се сваля компютъра подменя се един чип и софтуер. Може и два чипа зависи коя година е компютрото.
Аз имам В70 със същия двигател и слагах чип преди нова година. Резултата е меко казано впечатляващ.
Да не говорим за разхода, в смисъл, че е по-нисък осезаемо по-нисък. Когато караш разумно де ;-)
Ако я взривяваш едва ли ще е по-нисък.

Какви стойности горе долу си получил на мотора след ремапа имаш ли идея? Smile
1.460 1.7 Turbo 1995 180hp-sold ...
2.S80 2.5 2000 Turbo Diesel 140hp sold ...
3.S80 2.5 2008 D5 185hp drive now ...
[Image: ab197017.gif][/url]
[url=http://frook.ru/]сайт
Reply

#10
Амииии той човека каза ама кой да помни...
Каза, че конете се дигат с 15 до 17 %
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)