The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Няколко досадни въпроса за V70 D5, ще има и още ...

#31
bell Wrote:Така-а-а друг досаден проблем - предния собственик е сложил някакъв турски ксенон на късите светлини, който освен че бърка компа и постоянно ми дава грешка, заслепява околните. Аз хубаво ще го разкарам ама ги няма запушалките които херметизират фара, така че ако някой има две излишни - ДА ПРЕДЛАГА ЦЕНА!
хал хабер си нямам дали от 850 или от друг модел ще паснат ако да - който има да свирка Wink

Какво точно липсва?
Капачката зад крушката? Или капачката е пробита да минат кабелите.
Ако е второто мога да ти предложа лесно и бързо решение. Big Grin
Reply

#32
Tisho Wrote:
bell Wrote:Така-а-а друг досаден проблем - предния собственик е сложил някакъв турски ксенон на късите светлини, който освен че бърка компа и постоянно ми дава грешка, заслепява околните. Аз хубаво ще го разкарам ама ги няма запушалките които херметизират фара, така че ако някой има две излишни - ДА ПРЕДЛАГА ЦЕНА!
хал хабер си нямам дали от 850 или от друг модел ще паснат ако да - който има да свирка Wink

Какво точно липсва?
Капачката зад крушката? Или капачката е пробита да минат кабелите.
Ако е второто мога да ти предложа лесно и бързо решение. Big Grin

Просто липсват ... :roll:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#33
bell Wrote:Просто липсват ... :roll:

Явно бившия собственик е бил голям мърляч, че да ги прави такива...
Около 18лв бройката са в МП (поне толкова ми казаха като питах преди време).
Reply

#34
От няколко дни ме човърка дяволчето да обзаведа фрегатата с едно хубаво тониране на стъклариите.
Във форума четох че не е добра идея да се тонират с фолио отопляемите задни стъкла?! Вярно ли е?
Моля колеги с опит да споделят струва ли си или е просто една скъпо платена гъзария.
Апропо колко ще ми излезне едно такова "затъмняване" за V70 ката и в Сф какво се препоръчва като майстори?
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#35
bell Wrote:От няколко дни ме човърка дяволчето да обзаведа фрегатата с едно хубаво тониране на стъклариите.
Във форума четох че не е добра идея да се тонират с фолио отопляемите задни стъкла?! Вярно ли е?
Моля колеги с опит да споделят струва ли си или е просто една скъпо платена гъзария.
Апропо колко ще ми излезне едно такова "затъмняване" за V70 ката и в Сф какво се препоръчва като майстори?

Не е добре да се тонират задните отопляеми,ако ги прави някой неграмотник.Мен ми ги правиха във Враца на 40ската и отзад е перфектно и най- важното е ,че стъклото се отоплява зимата бързо.Едно приятелче реши сам да си лепи на задното стъкло на Ауди Б4 и като отлепи фолиото,защото не му се получи,прекъсна риотаните и вече няма отопление отзад.Така че ако ти направят грамотно работата няма да имаш грижи за нищо.Иначе в София не знам,но във Враца излезе 80 лв всичко(двата задни и на багажника) Wink
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#36
След една "веща" намеса в един квартален сервиз при който ми смениха маркуча за високото не знам дали си внушавам но нещо в динамиката на колата като че ли се промени. Тия юнаци за да сменят този маркуч разкачиха и някаква широка тръба отдолу и после не знам дали са я сложили като хората ... та какъв ми е проблема?
- Имам чувство, че докато колата влезе в турбо-режим е доста мързелива, нищо че ми потъва крака до ламарината няма добра тяга.
В турбото леееко ми накъсва за по секунда две .. особено на 4 скорост а днес забелязах че при тръгване на светофар компа на моментен разход стартира от 99.9 и снижавайки на 55.5 или нещо такова докато дойде на 6-7 ....
За какво да си мисля, имате ли идеи?
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#37
bell Wrote:...а днес забелязах че при тръгване на светофар компа на моментен разход стартира от 99.9 и снижавайки на 55.5 или нещо такова докато дойде на 6-7 ....

Това си е така. Smile
Reply

#38
.Eto za tova ne obicham da hodq po servizite i predpochitam az da si leja pod kolata otidesh za edno i se vidish v chudo posle.to ne sa schupeni shtipki ili hlabavi boltove. Ne razbrah koi markuch sa ti smenqli za visokoto kakvo?
Pod motora minava trubata koqto otvejda vuzduha ot studenata chast na turboto kum kulera i ot tam v smukatelniq kolektor. Da ne sa zabravili da q stegnat i da ebava nalqganeto ot turboto neshto, no puk i kompa ne ti dava greshka
Reply

#39
[quote="lanhol"].... trubata koqto otvejda vuzduha ot studenata chast na turboto kum kulera i ot tam v smukatelniq kolektor. ..../quote]
... именно нея.
както писах вече в една друга моя тема то си беше цяло приключение-като от тази веща намеса сега карам колата без една противотежест която беше на предния мост щото пречела на пътя на новия маркуч за високо налягане на хидравликата. :!:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#40
На големи инжинери си попаднал явно. Та нали и преди е минавал от там този мъркуч. До колкото знам такиша мъркучи може чошек и по размер да си поръча и така е трябвало да направят, че поне да заобиколят препятствията
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)