Posts: 240
Threads: 32
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo XC 90 R-design
Здравейте колеги,
Оказа се, че не само радиатора е заминал. Днес като запалих колата светна датчика за антифриза. Погледнах отдолу целия антифриз, който бях налял, беше изтекъл. Оказа се, че водната помпа е заминала. Намерих чисто нова за 80лв. Не знам каква марка е, понеделник ще я сменям и ще ви кажа.
Поздрави.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Posts: 240
Threads: 32
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo XC 90 R-design
Здравейте,
Днес задружно с майстора решихме покрай водната помпа да сменим ремъците и ролките на автомобила. Принципно мислех това да свърша другия месец, но няма смисъл да давам два пъти пари за един и същи труд. Когато ми каза цените на частите за малко да ми паднат слънчевите очила от главата... Но какво да се прави Тоя месец ще мизерстваме, ама другия.. газ до ламарината!
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Posts: 240
Threads: 32
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo XC 90 R-design
Сменени: Двете ангренажни ролки- паразитна и обтяжна, ангренажен ремък, лентовия ремък, водна помпа. Всичко с труда 530лв.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Posts: 962
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2012
Reputation:
10
Много добре
Сега както се казваше в една реклама на Волво от 60-70години: "Карайте вашето Волво все едно го мразите - по-евтино е от психиатър" :lol:
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Posts: 240
Threads: 32
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo XC 90 R-design
Здравейте колеги,
оказа се, че две седмици след като смених водния радиатор и водната помпа, отново протече антифриза. Направо съм бесен... Първо си помислих, че е заминала гарнитурата и водата отива в двигателя, защото не видях никакви следи от антифриза под колата. Но маслото е наред и няма признаци да ходи там... Не бих отказал да ми дадете някакви съвети, защото вече не знам какво да правя. Имам съмнение, че ми е спукан и радиатора за климатика, но още не мога да разбера. Днес ще ходя при майстора да се дзвериме hock: ...
Поздрави.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Posts: 240
Threads: 32
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo XC 90 R-design
Здравейте,
разбрах къде отива водата... в купето вероятно е заминал радиатора за парното. може и кранче да е , утре ще се гледа.
Поздрави.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Posts: 9
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2009
Reputation:
0
Колега, по системата на радиатора за парно няма кранчета.За протичане на радиаторчето има две причини:
1.Изпускат О-пръстените,които са на тръбите влизащи в радиаторчето /малкия дявол/
2.Пукат се пластмасовите казанчета на радиатора наи-често в следствие на много високо налягане в охл. система /издухала гарнитура/
Всички други версии са малко вероятни ,като имаш в предвид ,че радиаторчето на парното е от неръждавеика.
Дано при теб да е 1-ви вариант,защото при мен е вариант 2.
Относно водния радиатор- намерих си китаиски за 185 лв. и Нисенс за 225 лв.-също произведен в Китай,а Ицо и Чечев са много прави истински радиатор за нашите Волва е направо :o
volvo 850 2.0 20v 1994г. комби
Posts: 240
Threads: 32
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo XC 90 R-design
Да колега kiril69,
Прав си за това, че радиатора за парното няма кранчета. Освен, че го смених с нов , смених и О-пръстените. За жалост в момента, купето е пълно с антифриз и няма подсушаване.... Махах тапицерията, слагах парцали , гъби, пусках прахосмукачки, карах я на мивка, за да дръпнат с по-силна прахосмукачка.. и няма подсушаване. Проблема е, че водата(антифриза) е стигнал до дунапрена не знам как да я махна оттам. оставих я два ни с отворени врати на слънцето и няма никакъв ефект
Водния радиатор е Нисенс и мисля, че струваше около 250 лв. Нещо такова ми се върти в главата, трябва да погледна бележките.
За сега антифриза е добре, следя го. Надявам се, да не избяга пак, защото единственото място , което остана е в двигателя ... (да не викам дявола)
Поздрави и мерси за информацията.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Posts: 9
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2009
Reputation:
0
Дано съм ти бил полезен и проблема да си го решил окончателно.За антифриз в мотора не се притеснявай,моята глава се оказа крива почти 4 десети,а пък в маслото няма капка вода.При мен дунапрена на пода е в същото състояние,всичко което си направил го правих и аз ,но със същия успех като при теб.Единственото което малко ме успокоява е , че антифриза ми беше доста концентриран и сега като пипам дунапрена е влажен,но доста мазен ,дано това ни спаси от ръждата,но не знам какво ще се прави ако се появи неприятна миризма.
Поздрави и много безаварийни километри!
volvo 850 2.0 20v 1994г. комби
|