Posts: 6
Threads: 2
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
Сегменти 160лв ( съветвам те да не пестиш пари за сегменти, Goetze са добри) гарнитури глава 45, капак 10, а за картера ползвах силикон 6лв. Гумички на клапани 10лв(има едни червени гумички които стават за Лада, те са най подходящи), Клапани 40 (майстора ми взе 50 за да прегледа главата за изкривяване, за шлайфане на леглата на клапаните и да напасне гумичките и клапаните) биелни лагери 60 ( има и за 30 на същата марка Glyco но са без ръбче което не го препоръчвам) Семерингите на коляновия и разпределителния вал забравих колко пари са но цената не е стряскаща около 20 лева предполагам излезнаха общо. Дистрибуторна капачка 25 лева. Изпарителя е 65 лева не ми прави проблеми но сега чувам от приятели че по добре беше да ремонтирам стария, който беше на Stargaz (италиянски) ремонта струва 60 на такъв изпарител.
Мощността се оправи. На газ разликата не се усеща толкова( предполагам че е от скапаните майстори които немогат да я центроват както трябва) , но на бензин разликата беше огромна. Да допълня само че тези модели на волво са доста здрави машини и ако нямаш претенции към нещо по съвременно няма да съжаляваш ако вложиш някой друг лев в автомобила. Надявам се че съм бил полезен