04-11-2012, 07:41 PM
Колеги не разбирам много от ЕГР клапан и двигатели като цяло.
Когато ми се наложи да почистя ЕГР ( АГР ) на моя личен автомобил D5 двигател, бях заинтересован от принципа му на действие.
Прочетох доста форуми и статии и останах с убеждение, че ЕГР е отворен само в ниските обороти.
Ето една от интересните теми:
http://www.diesel-club.com/forum/viewtop...?f=16&t=14
Темата е създадена от човек който предлага чип тунинг в нашият форум.
От прочетеното от мен не виждам логика ЕГР да отваря заедно с развъртането на турбината.
Няма как турбината да нагнетява пресен въздух, който се охлажда от интеркулера и изведнъж някаква топла гадост от двигателя да се смесва с него.
ПП. Поправете ме ако греша.
Когато ми се наложи да почистя ЕГР ( АГР ) на моя личен автомобил D5 двигател, бях заинтересован от принципа му на действие.
Прочетох доста форуми и статии и останах с убеждение, че ЕГР е отворен само в ниските обороти.
Ето една от интересните теми:
http://www.diesel-club.com/forum/viewtop...?f=16&t=14
Темата е създадена от човек който предлага чип тунинг в нашият форум.
От прочетеното от мен не виждам логика ЕГР да отваря заедно с развъртането на турбината.
Няма как турбината да нагнетява пресен въздух, който се охлажда от интеркулера и изведнъж някаква топла гадост от двигателя да се смесва с него.
ПП. Поправете ме ако греша.
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T