The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo V50 2.0D EGR клапан

#21
Колеги не разбирам много от ЕГР клапан и двигатели като цяло.
Когато ми се наложи да почистя ЕГР ( АГР ) на моя личен автомобил D5 двигател, бях заинтересован от принципа му на действие.
Прочетох доста форуми и статии и останах с убеждение, че ЕГР е отворен само в ниските обороти.
Ето една от интересните теми:
http://www.diesel-club.com/forum/viewtop...?f=16&t=14
Темата е създадена от човек който предлага чип тунинг в нашият форум.
От прочетеното от мен не виждам логика ЕГР да отваря заедно с развъртането на турбината.
Няма как турбината да нагнетява пресен въздух, който се охлажда от интеркулера и изведнъж някаква топла гадост от двигателя да се смесва с него.
ПП. Поправете ме ако греша.
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#22
Поздравявам те , че не грешиш.Така е
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#23
Ок, явно аз греша! Извинявам се за подвеждащата информация!
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#24
Setubal Wrote:Привет Колеги,
Онзи ден смених EGR клапан в Мото Пфое и след смяната ми се струва, че звукът на двигателя се промени, а нямаше в момента в сервиза кола с такъв двигател за да направим сравнение. Колата е V50 2.0D 136к.с., 2005 година.

Ако има колега с такъв мотор от София ще ми бъде от голяма полза, ако се видим за да направим сравнение...

Пишете или звънете на тел. 0888737505.

Благодаря.

Митко
Здравей, имам проблем с егера.. за смяна е, въпроса ми е колко ти взеха в Мото Пфое за часта и труда общо? Wink
Reply

#25
А какво толкова му се троши на тоя ЕГР и какви са симптомите?
Reply

#26
pachopacho Wrote:А какво толкова му се троши на тоя ЕГР и какви са симптомите?
Лично при мен проблема е, че ми изписва грешка в компютъра докато карам и ми пада леко мощноста (след грешката), ходих на елкон при един познат, който по принцип си е фен на волво... и по кода на грешката излиза, че това е въпросният EGR клапан. Явно в тръгнал да се чупи, тоест да не отваря когато трябва и за това грешката ми се изписва по рядко. Добре е да се смени на време, в момента ми търсят такъв и като разбера каква му е цената, ще ти пиша ако ти е нужно. Казаха ми, че ще е от порядъка на 300-400лв., а в Мото Пфое е около 750лв.
Поздрави!
Reply

#27
Да чукна на дърво за сега варволина си е екстра. С почистване не става ли ? знам че нашите ЕГРи имат и електроника, тя ли сдава?
Reply

#28
Правилно си разбрал, почистват се само механичните, за жалост електронните трябва да се заменят с нови такива, варианта с втора употреба за нещо подобно го изключвам. Все още чакам да ми потвърдят за цената и ще пиша тук Wink
Reply

#29
made_in_varna Wrote:Правилно си разбрал, почистват се само механичните, за жалост електронните трябва да се заменят с нови такива, варианта с втора употреба за нещо подобно го изключвам. Все още чакам да ми потвърдят за цената и ще пиша тук Wink
В пежо Бургас го има оригинален на делфи.419л.+66труд с 1г.гаранция.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)