The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблеми с пистовия ремък

#1
Здравейте на всички, от един месец насам имам проблеми с ремъка и незнам нито аз от какво са породени, нито от няколко сервиза. Ситуацията е следната, в този порядък от време късам цели 4 ремъка, проблема не е в нито една от шайбите, амортисьора на обтегача го смених, ролката също, пробвах с друга осонова втора употреба но без никаква промяна, и другото което забелязах е това че има едно специфично измятане на ремъка между 900-1200 оборота долу между шайбата на коляновият шал и тази на климатика, как ли не съм го обтягал....но нищо. Дайте съвет защото тези ремъци не са много евтини, пък е още по неприятно на пътя да останеш..
d4192t 1998
Reply

#2
Здравей колега.
Ти шайбата на алтернатора видял ли си я в какво състояние е?
Да не би да е от нея?
Всъщност проблем с зареждането на акумулатора да имаш?
Виж тази шайба.
Успех
волво s60d5 163hp
Reply

#3
Колега - шайбата на коляновия вал би трябвало да е демпферна- огледай я добре и ако е тръгнала е напълно възможно измятането да е от нея. Ако е така е желателно да я смениш бързо да не се стигне до рападането и, че няма да е приятно преживяване. Успех!
Reply

#4
Аз съм си патил от демферната шайба на коляновия вал. Беше се поначупила по периферията и пистовия ремък стана на парцал. В последствие парче от него влиза в ангренажа, прескача един зъб и .... Едвам се прбрах до Добрич. На другия ден извадихме и ангренажния ремък. А той целия също станал на парцал. Как съм се прибрал и сега се чудя.
Прегледай си демферната шайба. Ако по периферията е назъбена, твърде е възможно това да е проблема с късането на ремъците. Аз моята я смених, както и ремъците и сега нямам проблеми.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#5
Колега разгледай тази тема може да ти даде някаква насока :
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...7137&hilit
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)