The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Купувам катализатор от в 40 140 кс.

#1
Купувам катализатор от в 40 140 кс.


Искам да си го сложа на колата защото ми е много шумна. Незнам дали може и от 2.0 Т ? Давайте оферти
Volvo V 40, 1999, 2.0 140hp
Reply

#2
Няма смисъл. От опит с моя знам , че веднъж свален и после пак монтиран катализатора се скапва. Питата вътре е крехка и се сцепва. Момчетата на ауспусите ме предупредиха, но не им повярвах, е бяха прави. Така, че вероятността да си купиш катализатор и после да се наложи бързо-бързо да го махаш, не е никак малка Wink
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#3
На мен ми трябва целия катализатор барабар с корпуса. Като се среже от 2 те страни ме самнява напрежението и сатресението да е повече от това кето получава по пътя една кола. Тогава какво да направя за да не ми кънти вътре?
Volvo V 40, 1999, 2.0 140hp
Reply

#4
snedkov Wrote:На мен ми трябва целия катализатор барабар с корпуса. Като се среже от 2 те страни ме самнява напрежението и сатресението да е повече от това кето получава по пътя една кола. Тогава какво да направя за да не ми кънти вътре?
Мисля че Ауспуси Лазаров правеха някакви резонаторни гърнета които копирали донякъде катализатора. С доста дълга гаранция...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#5
bell Wrote:
snedkov Wrote:На мен ми трябва целия катализатор барабар с корпуса. Като се среже от 2 те страни ме самнява напрежението и сатресението да е повече от това кето получава по пътя една кола. Тогава какво да направя за да не ми кънти вътре?
Мисля че Ауспуси Лазаров правеха някакви резонаторни гърнета които копирали донякъде катализатора. С доста дълга гаранция...

Слагах и такъв. Няма никакъв ефект
Volvo V 40, 1999, 2.0 140hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)