The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Скорости на V70

#1
Здравейте,
отдавна не съм минавал насам, но реших да мина да питам че ми се появи малка "неяснота" с моето V70.
Като цяло количката е 2001 и е на 350 хиляди километра Smile аз лично я карам от около 6 години - 150 хилки и нямам някакви сериозни проблеми.
Колата е с двигател 2,5 ТДИ на ауди и ръчна 5 степенна скоростна кутия. От както я имам съм забелязал че 5-та скорост като подам газ и се "надига" лоста на скоростите, като отпусна газта се отпуска. Беше ми чудно защо, ама и мото пфое и приятели казаха бе не е болка. Дотук добре но от около 2 месеца имам проблем и с задната. Задна скорост влиза прекрасно и без проблем . В момента в който подам газ и пусна съединителя обаче след около 20 секунди като че нещо направо избутва лоста и изключва от скорост. В мото пфое казах че не знаят какво е , а нова скоростна кутия за кола на 10 години - няма голям смисъл. Мен лично не ми е проблем да си придържам скоростният лост , но е дразнещо и остава едно такова притеснение дали няма да ме остави на пътя някъде.

Въпросът ми е : Някой попадал ли е на такова чудо, и евентуално съвети за майстори на скоростни кутии етц ?
Reply

#2
Защо не провериш първо тампоните на двигателя и скоростната дали са наред.
Не знам как е при в70, но ако е с щанги между лоста и скоростите има голяма вероятност да е от тампоните.
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#3
Ами дилана ,
да бъда честен всяка година минавам през мото пфое за масла, филтри ..... тия ония 6-700 лева . едно от нещата което правиха наскорро бяха точно тампони на двигателя. мислех че всичко е наред с тях, въпреки че нищо чудно като са оправили едните да са разбазикали нещо.
това къде могат да го погледнат без да се налага да разглабят всичко до кота 0 ?
Reply

#4
Ами ако не обичаш да се цапаш като мен, във всеки сервиз могат да ти ги погледнат.
И не е нужно нищо да се разглобява освен да се вдигне капака на двигателя и на канал да се погледне и отдолу.
Работата (гледането) е буквално за 5 мин.
И дано е някой тампон (колкото и скъп да е, пак е по евтин от скоростна кутия).

Нека се приберат и други колеги от работа и си кажат мнението.
Че и аз с това волво ако не сменям масло няма къде да се изцапам.
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#5
Zanon Wrote:Ами дилана ,
да бъда честен всяка година минавам през мото пфое за масла, филтри ..... тия ония 6-700 лева . едно от нещата което правиха наскорро бяха точно тампони на двигателя. мислех че всичко е наред с тях, въпреки че нищо чудно като са оправили едните да са разбазикали нещо.
това къде могат да го погледнат без да се налага да разглабят всичко до кота 0 ?
Здравей колега,
имам като твоята кола и проблема с надигането на лоста в голяма степен (пак си има леко помръдване при отнемане и подаване на газ) реших със смяна на горен десен тампон двигател и тампона на скоростната кутия под мотора, изглежда така:
[Image: qmxmyt.jpg]
[Image: 2a6l1c2.jpg]
Съветвам да направят диагностика на проблема в Мото Пфое, аз лично на няколко пъти имах възможността да се уверя, че точна диагностика на тампони и окачване правят само там. Получавал съм отговори от кварталните: от всичко е здраво до проблем в кормилната рейка при реални проблеми: изпуснали 2 предни амортисьора, заминали накрайници и един носач, тампони на макферсоните, тампон на двигателя и скоростната кутия..
Скоростният лост е на дебели жила, при мен оплакването е за твърд скоростен лост, малко по-трудно включване на 1-ва (не е до там проблемно, ама гледам, че жената прави мускули понякога като кара). След смяна на съединител малко се пооправиха нещата, но не се решиха. Така карам вече година и половина, не се подобрява или влошава.
Иначе не разбирам за каква нова кутия или ремонт говориш при условие, че стара е под 200 лв..
Поздрави и успех!
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply

#6
Здравей Захариев,
първото място през което минах беше МотоФое. за съжаление там нищо не можаха да кажат. В началото мислеха че е един "известен" проблем с кутията, но след като я разгледаха казаха че не е от това и препоръчаха нова. Водих я и на друг майстор и той мислеше тампони течности етц .... накрая нищо не можа да каже.
След като ми даде съвета за тампона на скоростната я закарах при едни симпатяги, които са в занаята. Качиха я на хидравличния крик и бая си поиграха. за съжаление и този тампон и този от горе са само една идея меки, но въобще не са за смяна дори. Пробваха и на скорост , пробваха и на спрял двигател с лост да изместят скоростната кутия , но ефекта на "надървяне" на 5-та и ефекта наизключване на задната се получава само при поддаване на газ , и при нито едно друго положение.
Сега трябва да змаинавам за Хърватска, но като се върна, понеже няма да ми трябва коата за 2 седмици, съм се заял и ще я сваля тази скоростна кутия да я разгледат.
Бтв само като странично становище: "тампона не би трябвало да влияе защото скоростната куия е на жила а не на щанга " - каквото и да означава това Smile
Reply

#7
За съжаление вероятният проблем при теб е в кутията, защо не потърсиш здрава втора употреба (това е рядко повреждащ се модул) и да забравиш за разправиите с ремонти.
Личните ми впечатления за ремонт на скорости са скъпи части и труд, които често водят до покупка втора употреба кутия след това.. Smile
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)