The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Конденз в картера - вода в маслото

#11
Добре са цените за този комплект даже много добре. Ти прецени дали да сменяш тръбите, аз бих го направил, защото старее гумата особено тръбите от сепаратора към картера. При мене всичко смених, но 93г. тръбата минава над колекторите и много трудно се наглася, докато при твойта Armagedon би трябвало да не се мъчиш много :lol: Вземи си карданче 10мм, че има един болт на колектора точно скрит до блока с термостата, ох що майки отнесе не е истина. Накрая се получи ето това.... Януари месец...сега е наред Big Grin

[Image: IMAG0331.jpg]

[Image: IMAG0332.jpg]

[Image: IMAG0334.jpg]
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#12
Дам хубаво е да се вземат. Аз като сменях моя сепаратор не ги взех и сега явно вече някои от маркучите се е запушил и ми изкарва много масло при маркуча за въздушния филтър и тече върху скоростите. Сега ще трябва да правя същата процедура заради маркучите.....
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#13
Я да се включа и аз. Tongue Тръбите се почистват добре с парче тел и бензин (стига да са здрави) .Същата работа и със сепаратора-бензин до половината и яко разклащане.Гарантирано излиза почти всичко.Е ,може някъде и с отвертката да се помогне.Гарнитурата е 2 лв. в Скантех и хич не е лоша.При мен вече три хиляди километра върви без проблеми.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#14
При мен пък е побългарено - вентилацията на картера и главата е изкарана директно в атмосферата през едни доста дълги маркучи. Работи, но някак не е приятно да попушваш като стар москвич Smile
Конденз - нямам :roll:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://laptop4me.eu/">http://laptop4me.eu/</a><!-- m -->
Ако има нещо наистина криво в 850, то това е ГАДНОТО ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ!!!!!
Трябва да се избягват всички коли започващи с "Ф" - Фиат, Форд и Фсички френски! Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)