The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo v40 1.8 phase II na 340 000 km? струва ли си?

#1
Здравейте форумци,

знам, че така лесно не може да се прецени, но се подаде една оферта за волво в40, 2001, 1.8 122 к.с. BI-FUEL LPG, което е на добра цена в момента. Колата е карана само в Германия от първи собственик, понеже пътя до Германия е доста искам да събера на бързо мнения дали въобще си струва да се купува кола на такива километри без след това да и се прави основен ремонт. Хубавото при нея е, че е с оригинална газова от волво.

Въпросите ми са:

1.Струва ли да се купува, тъй като искам да я карам към 70 000 км без да ремонтирам двиг., с изкл. на смяната на всички консумативи?
2. Колата с газов инжекцион ли е, както си мисля аз?
3. Мисля, че скоростната кутия е от рено, така както се вижда от лоста. Там някакви проблеми могат ли да изкочат?

Благодаря!
Reply

#2
Поне ще си сигурен, че са реални.. а не е кола на 15г на 180000км Smile (примерно) Ако качиш някоя снимка, може и да се каже повече за колата.
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#3
Струва ли си зависи от цената, повечето в Горубляне са на тези километри, но с превъртяни километражи.

Volvo Bi-fuel са с уредби на течна газ, няма нищо общо със системите монтирани масово в БГ (тази е подобна, но системата на Волво няма аналог в България <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.caravelgas.com/liquid.html">http://www.caravelgas.com/liquid.html</a><!-- m -->).
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
По темата - дали си струва зависи от парите, който ще дадеш за нея.
По въпросите ти.
1. Не знам кой ще ти даде такава гаранция /пък и защо точно 70 000 км./.
2. Да
3.Големи и никакви.
Покупката на МПС втора ръка е въпрос на късмет.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#5
Може да съм малко краен, но такава бих карал само ако ми я подарят ... имам си причини да мисля така! А да ли си струва ... зависи колко парички си спестил Wink
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#6
Преди да говорим за състояние и за километри, трябва да си сигурен че всичко е истинско. За колите в Германия лесно можеш да проследиш историята им във всеки фирмен сервиз. Ако в сервизната книжка има неясен период - значи е измама. Всичко това си струва ако купуваш по-скъпа кола. Според мен в твоя случай не си струва. Вземи си една кола от Горубляне, с. Труд или Дупница.

Освен това да ти кажа тук газта е слабо популярна дори сред мургавото население. Който иска да икономисва купува дизел. А "фабрична" газ слагат само в Холандия.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#7
Волво V40 е произвеждано в Холандия и затова си има модел с фабрична газ. За разлика от италианските и български недоразумения фабрична газ при Волво означава 15 литра резервоар за бензин и 50 литра за газ на мястото на резервоара за бензин, а не бидон в багажника. На таблото си има показания и за бензин, и за газ. Уредбата е на течна газ, без смърдящи изпарители, без гумени маркучи. Самата уредба е много проста, има 2 редуциращи клапана и един разпределител към цилиндрите със стъпково моторче. Няма дюзи и не е 'газов инжекцион'. Всичко фабрично с 'газов инжекцион' е от гаражната фабрика в Италия, Полша, България. Има си тема за фабричните газови, проблемът с газовите на Volvo и Saab, е че в България никой не ги поддържа и всеки сервиз се дърпа от тях защото са много различни от уредбите използвани тук.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#8
Да си кажа и аз моето мнение за тези километри не си струва, само ако ти я подаряват може.Имай на впредвид,че в Германия се карат колите максимално бързо по магистралите на маск. обороти заради липсата на ограничения и не се знае колко ресур му остава на този двигател.Повечето коли с такава "фабрична"газова уредба колите по принцип са над 2500000км, ако има някоя на по–малко си държи цена.Докарването от Германия ти излиза към 1000лв. вече в зависимост от коя част се намира колата.Червените транзитни номера са скъпи там мисля,че бяха 250 евро,а в Холандия са 115евро. Успех!!!
Reply

#9
малко офф топик - От каравел газ бягайте! Казвам го от опит!
Бях с такава газова - icom бяха я слагали в италия и така взех колата. Каравелгаз ме отказаха от гЪзта, за което благодаря! Сега съм на бензин, мога да си го позволя и нямам проблеми, просто се кефя на колата!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)