The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Скоростна кутия С80

#21
bg_tiger1978 Преди имах С80 , АСК , започва да дава индикации , че ще се скапа на около 220 000 . А и след цялото инфо в тази тема , изключвам опцията някога да си взема автомат точно сега Smile
Reply

#22
Аз нямше да реагирам така, ако не беше преди време една друга тема, в която се твръдеше че двигателят 2.9 без турбо здържал 300000км до основен ремонт!
Колеги моля ви престанете с тези лакардии! А що се отнася до автоматика, аз ще ви припомня че навремето през 1990, когато започнахме да слизаме от Москвичите и Ладите, се вихреха същите митове и легенди за инжекционнтите двигатели. Ама не си купувайте двигател с инжекция, в никакъв случай. Щом е електроника то ще се развали и т.н. тъпотии....Е какво стана накрая? Хайде кажете ми има ли сега някой от форума да кара с карбуратор? Като е така дайте да си върнем Ладите и Москвичите. Там наистина съединителя се сменя за няма и 100лв, а диагностиката е излишна, защото всеки може с една отверка да си регулира нивото и празния ход.

А за това колко са истинските километри на колите, дето им се развалил автоматика не ми се говори. Хайде да не вземе да се обиди някой. Но не е виновен този дето изяжда баницата (автотърговецът), а този който му я дава (наивните купувачи).

и накрая един виц по темата:

Киркор и Гарабед се правели на бизнесмени. По едно време Гарабед казал:
-Киркор стига си раздувал и лъгал, че хората не ни схващат насеризоно вече! Когато те ритна под масата да знаеш че прекаляваш.
Отишли на следващия ден при някакъв да говорят.
Домакинът:
-Ааа здравейте, лесно ли ни намерихте офиса? Нашия блок е много дълъг. Най-дългия в града, имаме вход "Ж" даже.
Киркор:
-Еее вашия блок е нищо? Ти знаеш ли, че най-дългият блок е в Ереван и е дълъг цели 5км....
Гарабед:
...ритник..
Киркор:
- ...но пък е широк само 2м.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#23
Привет колеги,
Брях, като чета какви неща се пишат чак ми се отщя да карам автоматик. В този спор изцяло подкрепям думите на armagedon.
Така е, автоматиците се скапват, ама никой не пише защо. Те не се повреждат ей така. Съгласен съм че соленоидите, клапаните и др елементи са в повече и вероятността за повреда при наличието на повече движещи се елементи нараства. Кой обаче е основния проблем заради който стават повредите - прегряването. По статистика казват че било в над 80% или 90% от случаите. Какво причинява това:
1 неправилно масло - сложете на 5 степенен AW atf който не отговаря на jws 3309 да видим какво ще стане.
2 препълване с масло
3 недобро охлаждане - обикновенно ако се тегли, а колата не е предвидена.
4 старо масло
5 състезателно каране и тогава интервалите за смяна на масло трябва да се скъсят
6 кофти майстори

Кой ви излъга че автоматика не се ремонтира. Айсините са доста прости между другото като механика, обаче се работи прецизно и според спецификациите. В страна където ръчните скорости преобладават е логично майсторите на автоматици да са рядкост.
Нека на всички на които им се е повреждал автоматика да пишат как са го поддържали. Така е по коректно.
Поздрави на всички.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#24
armagedon Wrote:
Ev-V50 Wrote:
armagedon Wrote:Недей да съдиш за Aisin по колегите от форума,както споменах на Волвата им дават да не се сменя маслото а на повечето от тях колите им не си знаят километрите.Моята е 50-42 и я слагат и на С80,както и по новото и поколение,петстепенната,но сега не ми се търси номера.Значи говорим по темата и за един от автоматиците с които се окомплектова С80! Тъй че грешката е вярна.Относно въпросния Aisin адски много марки са с тая кутия (опел,сатурн,сааб,нисан,GM, и мн.др.) и се води най коравата и надеждна скоростна.Разрови се малко в чуждите форуми(не само за Волво) а и попитай в някой сервиз за автоматици ,какво ще ти кажат!? Wink
Колега, не знам кой точно води тези кутии за най-надеждни, но аз като гледах да си купувам шведско, попаднах на няколко обяви на Сааб.При единия АСК беше сменена на 38 000 км!!!При други на 50 000 км!!Не знам, но това ако е надеждно, то на всички ни е време да подкараме китайски автомобили!

По темата на колегата - тук(в С. Америка) пробегът на тези автоматици е подобен на посочения по-рано в темата!

Личното ми мнение, след като си купих автоматик е, че повече едва ли ще повторя.Като започнеш от скуката, та свършиш до скъпия евентуален ремонт - почти всичко е в полза на ръчката!
Колега,тук не сравняваме кое е по добре ръчка или автоматик, това е въпрос на предпочитание,няма по добро или лошо,темата е съвсем друга! Ти доколкото разбирам по колите на 38 000 и 50 000км. ми говориш за някакви нови модели ,които са с гиартроник,за които споменах по горе в темата,моля четете внимателно и осмисляйте това ,което се пише.Това е третата ми кола със скорости Айсин,на себе си ли да вярвам или на кой какво чул или казал.Затова се и изказвам по темата и се опитвам да помогна подчертавам с личния си опит.А понеже съм си маниак как мислиш дали преди да си купя колите автоматик не съм изчел и разучил всичко за тях.Затова и карам Волво и то по стар модел,и дано не съм се подлъгал в надежността му,да изкара поне като трите 2-ра серия,които съм имал и са изключително надеждни автомобили.
Колега, извинявам се.Изглежда съм се объркал, мислейки си, че съм в подфорума за автомобили Волво произведени предимно през новия век, но явно съм погрешно съм попаднал в подфорум с моделите от 80-те и 90-те Big Grin След година-две, когато тръгна да сменявам сегашното V50(чиято АСК вече е тръгнала да се чупи) с XC60 да речем, обезателно ще гледам да е с упоменатата кутия Айсин!Те явно са железни.....нищо, че Гугъл не мисли така!
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#25
Колега, не знам колко си объркан и не знам в кой форум и под-форум си,но тук става въпрос за АСК на Волво С80 първо поколение от 1998г.,демек от миналия век,която понеже чичко Гугъл ти е казал ,че е много чуплива и за това я произвеждат и слагат на Волво "само" около има няма двайсет и кусур години!?(Разбира се с леки модернизаций,да не ме разбереш пак погрешно). И за да се обоснова и да съм по точен съм дал пример в миналото със стари модели,а за твоето "модерно" В 50 можем да си говорим след като минат 10-15години. Между другото легнах отдолу под колата да проверя....Вярно е "железна" скоростната,не е от пластмаса, ибахти и Айсина... :o P.S. Колега,един съвет.Щом ти е тръгнала да ти се чупи скоростната не чакай 2г. продавай веднага,че ще се видиш в чудо Confusedhock:
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#26
Аз мога да кажа няколко думи след ремонта, който преживах на моята AW 55-50. Беше цяло лято тичане по майстори. Бяха едни преритвания, едно чудо. Бях пуснал тази тема, мислех, че нещата ще се оправят след ремонта - <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=23026">viewtopic.php?f=8&t=23026</a><!-- l -->
Обаче историята има продължение. Беше направен въпросния ремонт за около 2500 лв. След като излезе от сервиза и всички споменати компоненти бяха сменени, след загряване приритванията си останаха. Пак влязох в сервиз и се стигна до смяна на соленоидите и настройването на клапанния блок след монтирането им. Това удоволствие излезе около 1200-1500 лева. Като теглим чертата излизат към 4000 лв. Това е за новата турбина, гарнитурата, соленоидите, настройката на стенд, работа, 3 смени на масла. Сега кутията е като нова. Реди скоростите перфектно, но на съответната цена. Поздрави и умната с автоматиците.
Reply

#27
armagedon Wrote:Колега, не знам колко си объркан и не знам в кой форум и под-форум си,но тук става въпрос за АСК на Волво С80 първо поколение от 1998г.,демек от миналия век,която понеже чичко Гугъл ти е казал ,че е много чуплива и за това я произвеждат и слагат на Волво "само" около има няма двайсет и кусур години!?(Разбира се с леки модернизаций,да не ме разбереш пак погрешно). И за да се обоснова и да съм по точен съм дал пример в миналото със стари модели,а за твоето "модерно" В 50 можем да си говорим след като минат 10-15години. Между другото легнах отдолу под колата да проверя....Вярно е "железна" скоростната,не е от пластмаса, ибахти и Айсина... :o P.S. Колега,един съвет.Щом ти е тръгнала да ти се чупи скоростната не чакай 2г. продавай веднага,че ще се видиш в чудо Confusedhock:
Колега, явно имаме много различни приоритети !Веднъж се подлъгах по този акъл да си купя кола на 10+ години и повече няма да повторя.Освен, че не се оказа здрава, както уж я изкарваха, беше ...меко казано неприятно да си прекарваш пътуването в нея!Не се виждам да чакам до 2020-а година, та да тръгна да си купувам автомобил от 2005-а :o

Виж какво пишат хората по света, чийто автомобили не са произведени на "диамантените линии" на съответния производител:

Quote:I have a 2000 V70XC with a troublesome AW50-42LE transmission
Quote:99 VOLVO V70XC-AWD AW50-42
My transmission has failed.
Quote:1999 Volvo V70XC-AWD 2.4
Trans was rebuilt 1 1/2 years ago. Has failed again.
Quote:I have a 1999 V70 2.4L with AW 50-42LE transmission. The transmission slips. The Tramy code is TCM 0099
Quote:I have a 1999 Volvo V70 with AW50-42 Transmission. I started getting flashing up arrow and CEL code P0743 (SL Solenoid Electrical Fault)

и т.н. и т.н.

Прочети историите и на колегите тук, чийто автомобили не са произведени на "диамантената производствена линия" в заводите на Волво.

Между другото за днешните АСК някои се шегуват, че са направени от шоколад :lol: Защо ли?

Иначе си прав за качеството от едно време - по-добро беше!Безспорно е така.То всичко през 80-те, та дори и 90-те се правеше здраво.Даже и Ладите бяха здрави.Аз обаче, няма да си купя Лада от 80-те, само защото е по-здрава от днешните автомобили и цената на поддръжката е смешно евтина!Явно и доста други мислят така, т.к. поизчезнаха от пътищата.
Между другото, не само при автомобилите беше така по отношение на здравината!
Всичко обаче се развива и променя.Виж ги китайците - слезнаха от велосипедите, произвеждат и купуват коли като луди.Сигурно и там има хора, които тъжат по колелетата, ама кой ги пита.Май само по Африка, Куба и Корея още си живеят няколко декади назад във времето...
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#28
Не мисля,че приоритетите са ни много различни,колега.Защо мислиш,че и на мен не ми се кара ново Волво? Имал съм тази възможност но съм предпочел да си влагам парите(поне засега)в други неща.Още не сме стигнали до това ниво,поне в България да караме спокойно нови коли.Ти където се намираш и ние ,живеем в различни светове.Отрицателни фактори много:престъпност,ниска култура,мизерен стандарт (заплати)и т.н. Аз понеже обичам а и съм си вманиачен на тази тема да си поддържам колите само с оригинални части (а знаеш,че те са си цифра)мисля,че този модел ,който карам ми се вписва идеално и си ме кефи много.Даже толкова съм си привързан към колата,че за близко бъдеще не смятам въобще да я сменям ,а и не си и мечтая даже за по нов модел.Напълно мое мнение е (без да ангажирам друг с него),че 850-ката е от последните танкове и въобще безпроблемни коли конструирани наистина да те "надживеят".Относно скоростите тези примери и цитати ,които си посочил ги знам и съм ги чел,но нали разковничето беше там причината поради която се скапва скоростната(Волво казва масло не се сменя до живот,колко от собствениците разбират от механиката по колата? Сигурно няма и 10%. Е какво да очакваме тогава?) Ми тогава и аз да дам пример: един познат кара служебно ХС70 ocean race avtomat 2004г.,което вече наближава 400 000км.Е какво става,защо още се движи? Но на 30 000 се сменя маслото(той де!).А и на дали някой който няма проблеми със скоростната ,ще седне да пише колко е доволен,а обратното ще пискаш ако имаш проблем,и така.Май започнахме много да спамим и побъркахме темата на колегата,който я създаде.Всеки в крайна сметка си има своя гледна точка.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)