01-19-2013, 08:04 AM
Благодаря на колегата, че сподели как е излязал от ситуацията.
При мен на Вадис също ми излезна тази грешка:
ECM 2501 - високо налягане на горивото.
Във вадис са дадени следните вероятни причини:
- колата е карана с празен резервоар
- въздух в горивото
- блокирал маркуч за връщането на горивото
- повреден сензор за налягането
- повреден клапан за налягането на горивото
Но тъй като действително съм я карал до резервоар "празно" за сега залагам на този най-безболезнен вариант.
Последен върос за това забиване - колко често ти го правеше при форсиране колега - всеки път, един път дневно или супер случайно??
При мен на Вадис също ми излезна тази грешка:
ECM 2501 - високо налягане на горивото.
Във вадис са дадени следните вероятни причини:
- колата е карана с празен резервоар
- въздух в горивото
- блокирал маркуч за връщането на горивото
- повреден сензор за налягането
- повреден клапан за налягането на горивото
Но тъй като действително съм я карал до резервоар "празно" за сега залагам на този най-безболезнен вариант.
Последен върос за това забиване - колко често ти го правеше при форсиране колега - всеки път, един път дневно или супер случайно??
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now