Posts: 903
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
marto4kata Wrote:С риск да наспамя темата на колегата, но аз лично не мога да си обясня как само със софт ще "дойдат" още 50 и кусур катъра... Ясно ми е как функционира променливата геометрия и свойствата на комън рейл, но все пак...
Доколкото знам на VW за такива резултати се сменят софт + турбо, разпръсквачи (или дюзи, не съм сигурен кое е по-точно) и може би още нещо...
Реално погледнато ако беше толкова "лесно", защо са го направили тоя Д5 163 коня, ами не 210 заводски (ако ключът от палатката се крие само в софта)? Всеки би предпочел 210к.с. на цената на 163, не е ли така? има и нещо друго в целия филм, нали се сещаш че от ауспуха на 163 и 210 коня ще излиза различно нещо, всички гонят разни еко норми за да може да продават колата си в белите страни и да рекламират колко GREEN, и затова след като вече си я взел, не слчайно официалния представител ти предлага ремап.
примерно данъка на 163 и 210 ще е различен, може в някоя държава да кажем на 165 коня да е прага и след това да влиза в друга група и т.н. абе с две думи работата не е само в вървежа и разхода, производителя се съобразява с доста фактори, и се правят компромиси на едно за сметка на друго.
това са мой расъждения и не ангажирам никой с моето виждане 8-)
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Има достатъчно сайтове в които се обяснява какво прави чипа, и че в повечето случаи просто докарва двигателя до нормалното проектно състояние тъй като често се "спъва" умишлено от производителите в името на акцизи, мита и т.н.
Тази тема я пуснах за да се споделят ЛИЧНИ впечатления, които наистина са ми необходими. До колкото знам Кангалов от неговия 185 коньов го е чипнал до 250 к.с. със значително падане на разхода на гориво - Факт!
Аз искам да разбера от 163 ако ги повдигна на 198/205 някъде, дали колата ще почне да пуши като влекач, дали ще трябва да актуализирам чипа през определен период, дали ще се вдигне максималната скорост и т.н.
до тук добри отзиви чувам за RICA и BCR чипове....
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 10
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2009
Reputation:
0
Колата не пуши повече.
Не трябва и нов чип, просто се сменя софтуера който в момента в колата.
RICA (предполагам и други фирми) предлагат някакво устройство с което си правиш сам смяната на софтуера през OBDII, но лично аз не съм го пробвал и не мога да споделя мнение. При мен направо беше на програматор.
Едиснтвеният дефект до сега е продънен интеркулер, но това май си е дефектна част в тези коли и може изобщо да не е свързано с "чипосването".
Volvo S80 D5 163hp
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
И аз щях да дам пример с колегата Кангалов ,той от доста време е така и не се е оплакъл...
Иначе за това дали ще пуши и дали ще трябва да се актуализира се консултирай със специалист.
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Posts: 179
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2012
Reputation:
0
<!-- m --><a class="postlink" href="http://adler-auto.bg/v70.html">http://adler-auto.bg/v70.html</a><!-- m -->
S80 2.0 D3
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Persizi Wrote:http://adler-auto.bg/v70.html
вече съм поръчал спортния K&N филтър, след като го сложа отивам да тургам и чипа - сега е момента да ме откажете
наясно съм, че ще кача нютоните на 420 от 340, но пък преди 4 месеца сменях маховик и съединител, така че имат достатъчен ресурс да си избият парите
сега като сменях масла и филтри момчетата от сервиза ме предупредиха, че при чипосването можело да се окаже че имам вече чип, щото вървяла много :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 405
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Някъде във форума бях попаднал на тема на колега, който е сложил чип и с чисто нов съединител и маховик изкарал има няма към 80 000км преди да сдаде багажа маховика :mrgreen:
Дано това помогне да те откажем . Поинтересувай се и скоростната кутия до колко NM издържа :mrgreen: И накрая да си я караш с кеф
Volvo V70 2002 D5
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.demirev.net">http://www.demirev.net</a><!-- m -->
web designer & developer
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
shadow88 Wrote:Някъде във форума бях попаднал на тема на колега, който е сложил чип и с чисто нов съединител и маховик изкарал има няма към 80 000км преди да сдаде багажа маховика :mrgreen:
Дано това помогне да те откажем . Поинтересувай се и скоростната кутия до колко NM издържа :mrgreen: И накрая да си я караш с кеф пфф ... аз на година повече от 15 хилки не мога да направя. Това значи да я срина чак след 6 години.
Отивам на чип!!!
п.п. ще пиша какво е станало raise and fail са на една ръка разстояние :twisted:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 3,140
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Колега !Из Варненското Волво -братство се мотаеше един чип с отворен код собственост на УНИКАТА !съвета ми е да попиташ Здравко 850 или Мевдо как стоят нещата !
Не знам дали сте чували за това, но учените са създали малки гъсочета, които вярват, че един самолет е тяхната майка. Човешките същества ще вярват все повече във всевъзможни неща, които не са верни и това е ОК.
Кърт Вонегът
|