08-25-2013, 06:10 PM
momk0 Wrote:...Имах предвид да не бърза да се шашка заради това, че някакъв (вероятно) неук "майстор" от сервиз за смяна на масла е забелязал омасляване, което води към турбината.
@ vis - Tова което казваш не е точно така поради простата причина че при мен всички тия неща (загуба на мощност, стържене, загуба на масло) се случиха в рамките на 10 мин или 7-8 км. Преди това колата си вървеше както в деня когато я купих. Мерките се взимат предварително за да не страдаш като мен след това.
А почне ли да се форсира колата КРАЙ ВЕЧЕ всичко е приключило...
Не бих си купил 2-ри път S/V 40 с такъв двигател...
Колкото до това дали сме направили правилния избор с този двигател - не знам . Уж търсех безпроблемна кола, а Volvo S40 (то където S, там и V) присъства в доста класации за най-надежден автомобил. Но откакто я купих, само за проблеми чета. Засега съм доволен от моята, но при мен колите не се задържат дълго...