04-02-2017, 03:24 PM
Вече мога да пиша за развитието, което вероятно не е окончателно. Вкарах я в местния сервиз, казаха, че дюзите са перфектни, че няма ремап. Вероятно поемането от по-ниските обороти се дължи на началото на пика на въртящия момент, който започва от 1750 оборота, не както на старата от 1900. Пипнаха я леко, макар че очаквах по-радикална намеса. В по-високите вече не омалява, дадох й едни точилки по наклон от Харманли за Хасково. Но, този двигател може повече....
За разлика от промените в мощността или ускорението резултатите в икономия се стресиращи. Първата проба с кротко каране до Стара Загора и обратно даде 5.2 по компютър и реших, че това е прекалено добре за толкова тежка кола. Вчера ходих до Боровец и си замълчах за разхода, че беше първи април. Разходът дойде 4.5. По пътищата съм карал с разрешената скорост, по магистралата с 90 - 100, като изключвам изпреварванията на камиони, където карах със 120 - 140, за да не преча.
Забравих да добавя, че черните пушеци, типични за форсаж след ремап ги няма.
За разлика от промените в мощността или ускорението резултатите в икономия се стресиращи. Първата проба с кротко каране до Стара Загора и обратно даде 5.2 по компютър и реших, че това е прекалено добре за толкова тежка кола. Вчера ходих до Боровец и си замълчах за разхода, че беше първи април. Разходът дойде 4.5. По пътищата съм карал с разрешената скорост, по магистралата с 90 - 100, като изключвам изпреварванията на камиони, където карах със 120 - 140, за да не преча.
Забравих да добавя, че черните пушеци, типични за форсаж след ремап ги няма.