The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ГТП на ХС-тата ?

#1
Не открих писано по въпроса с годишния технически преглед - в повечето сервизи не се напрягат повече от това да питат "4х4 изключва ли се?"... Доколкото знам, на автомобили с неизключващо се 4х4 трябва единият мост да се качва на ролки докато се тестват спирачките на другия...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zanderbg.com">www.zanderbg.com</a><!-- w -->
Reply

#2
не съм си формулирал въпроса - къде ходите на ГТП в София и случвало ли ви се е да тестват спирачките без да взимат предпазни мерки за халдекса?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zanderbg.com">www.zanderbg.com</a><!-- w -->
Reply

#3
Здрасти, Тедо,

Добре дошъл във форума на Волво. Познаваме се от офроуд-форума, ако си спомняш.

Аз прекарвам Волвото на ГТП при нас в Панчарево и не ми тестват спирачките - въпреки че снимат с някаква камера и т.н. Пункта се намира на малко след СБА, срещу една автомивка.

Но въпросът е резонен - при работещ двигател и завъртане на задните колела напр. Халдексът веднага ще затвори.
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06 [Image: 492232.png]
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Reply

#4
Здрасти Карбураторе,
знам го и СБА-то в Панчарево /там съм карал шофьорски курс 1991г Smile / знам го и пункта за ГТП на завоя /продават и стр. техника Либхер там нали?/... По втория начин е ясно как се минава, въпросът е при истински преглед...
На Гранд Витарата му показах като на малоумен как се изключва и пак не го бяха изключили, но тя е с отворен междуосев диф. и от веднъж няма да се развали... А това като щракне... Не знам... От друга страна, като е на N... Може би не е проблем...
В понеделник трябва да се пробвам...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zanderbg.com">www.zanderbg.com</a><!-- w -->
Reply

#5
Carburettor Wrote:Здрасти, Тедо,

Добре дошъл във форума на Волво. Познаваме се от офроуд-форума, ако си спомняш.

Аз прекарвам Волвото на ГТП при нас в Панчарево и не ми тестват спирачките - въпреки че снимат с някаква камера и т.н. Пункта се намира на малко след СБА, срещу една автомивка.

Но въпросът е резонен - при работещ двигател и завъртане на задните колела напр. Халдексът веднага ще затвори.
Аз минавах миналата година на ГТП и ме накараха да изключа мотора ... иначе ще скочи от барабаните.
В програмата се задавало, че колата е 4х4 и по-различен начин се измервало напрежението на спирачките ... поне така ми обясни момечето.
Не знам дали е така или не, но важното е, че минах и спирачките ми работят Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#6
Когато колата е 4х4 валовете въртят колелата на една ос в различни посоки и така няма проблем.
Като не ви мерят спирачките що ходите изобщо на преглед....?
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Reply

#7
Както каза Виктор, при 4х4, спирачният стенд трябва да има специална програма. Тя тества всяко колело по отделно, като това което се тества се върти напред (в правилната посока), а другият вал е свободен и другото колело се върти в противоположна посока. От два дни отворихме чисто нов пункт в Велико Търново и днес правих един Ленд Круизър, с който нямах никакви проблеми използвайки програмата 4х4.
[Image: Photo0199.jpg]
[Image: ab209937.gif]
раскрутка сайтов
ВОЛВО V 40 1.8 115к.с 1998год. B4184S, ГИ REG O.M.V.L
Reply

#8
Привет на всички във Форума.Тъй като имаме ГТП мога само да споделя впечатлениятя си.Всичко с Haldex минава без никакви проблеми на Валяците.Аз лично на моето ХС си му ги меря през седмица хихихи :-) Пети за 4х4 ми се наложа да сложа на един Freelander,на едно старо Ауди(с новите също не е пролем) и на едно Рено 21 2.1т quadra ;-)
Reply

#9
murcho_gb Wrote:Както каза Виктор, при 4х4, спирачният стенд трябва да има специална програма. Тя тества всяко колело по отделно, като това което се тества се върти напред (в правилната посока), а другият вал е свободен и другото колело се върти в противоположна посока. От два дни отворихме чисто нов пункт в Велико Търново и днес правих един Ленд Круизър, с който нямах никакви проблеми използвайки програмата 4х4.

Къде е колега, новия пункт за ГТП?
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#10
Местност Дълга лъка (Чолаковци), точно срещу радиозавода. <!-- m --><a class="postlink" href="https://maps.google.bg/maps?saddr=43.062633,25.606767&hl=bg&sll=43.061661,25.605526&sspn=0.008889,0.021136&mra=mift&mrsp=0&sz=16&t=m&z=16">https://maps.google.bg/maps?saddr=43.06 ... 6&t=m&z=16</a><!-- m -->
Извинявам се предварително на администраторите на сайта, ако се сметне за реклама.
[Image: Photo0199.jpg]
[Image: ab209937.gif]
раскрутка сайтов
ВОЛВО V 40 1.8 115к.с 1998год. B4184S, ГИ REG O.M.V.L
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)