06-24-2013, 05:30 PM
Съединителя на компресора е електромагнитен . Между двата диска има феродов слой който намалява с времето и така разстоянието между тях става по-голямо . Става на въпрос за 0.4-2.0 мм . Признаците за "заминал" съединител са ( естествено ако всичко друго е наред ) - климатичната система тръгва , прави студ , компр. включва - изключва ( така си работи ,около 15 секунди включен и 10 секунди почива ) и в един момент около 10-15 мин. след това спира да се включва . Може да заработи пак след известно време - поне 3 мин . почивка .
Проверява се дали е от ел.магн.съeдинител като при работещ автомобил и пуснат климатик - се побутне външната част на съединителя например с пръчка ( внимателно ) и би трябвало той да прилепне и компресора да почне да работи .
При теб не знам какво може да бъде , щом е работил 200 км. ....а после спира.....
Трябва да се провери за евентуални грешки дали има записани ?
Проверява се дали е от ел.магн.съeдинител като при работещ автомобил и пуснат климатик - се побутне външната част на съединителя например с пръчка ( внимателно ) и би трябвало той да прилепне и компресора да почне да работи .
При теб не знам какво може да бъде , щом е работил 200 км. ....а после спира.....
Трябва да се провери за евентуални грешки дали има записани ?