The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
По-силен шум от турбото + спад на мощност във високи обороти

#21
Да и аз видях,че наименованието му на Английски е Nipple ама така и не пишеше какво точно прави...Благодаря все пак! Надявам се утре да пристигне правилната част и като я монтирам да пиша до каква степен са се подобрили нещата.
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
Reply

#22
Не излиза никъде другаде освен на тази картинка - описание липсва.

Поздрави и Успех, дано всичко си дойде на мястото след смяната на маркуча!
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#23
Колеги, официално проблема е решен! Взех си въпросния маркуч, в началото се зачудих дал ие същия,тъй акто беше сравнително по-малък! Но явно стария просто е бил станал на мекица...Както и да е,цяло прикючение беше да вкарам сензора- имам 5 мазпола по ръцете. :lol: Чудих се дали да изпиля малко пластмасата на сензора,но опитах нещо друго- намазах обилно с двигателно масло и след много напъни влезна :oops: ! Big Grin След това приключението беше с леженето на двигателя докато "втикна" маркуча от двете страни...1 час някъде, издрани ръце, но всичко стана. Колата все едно се прероди! Не само,че е 2 пъти по-тиха но се усеща и много по-плътно и плавно ускорение! :twisted: :twisted:

Цялото удоволствие- 195лв + мазоли.

Заключение - Дарт Вейдър, вече не диша в колата ми.

Поздрави на всички които помогнаха,дано е полезна и за други тази тема! :ugeek:
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
Reply

#24
Това нещо в тръбичката е някакво нагревателче, а по тръбата минават картерните газове. Води се PTC heating element. PTC - positive temperature coefficient - с други думи си променя съпротивлението и съответно тока, а оттам и колко загрява.Идеята е да не замръзва нещо си там през зимата.. Така де, не е нещо толкова важно, дори и да не е вързано всичко ще си работи и чека няма да свети.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#25
ipdown Wrote:Това нещо в тръбичката е някакво нагревателче, а по тръбата минават картерните газове. Води се PTC heating element. PTC - positive temperature coefficient - с други думи си променя съпротивлението и съответно тока, а оттам и колко загрява.Идеята е да не замръзва нещо си там през зимата.. Така де, не е нещо толкова важно, дори и да не е вързано всичко ще си работи и чека няма да свети.

Благодаря, много полезно мнение, вече поне знаем какво е.. И аз четох за някаква циркулация,че прави..Но си е доста скъпо мисля беше към 55$ ...
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
Reply

#26
In Flames Wrote:...но опитах нещо друго- намазах обилно с двигателно масло и след много напъни влезна :oops: !
Ако беше прочел това мнение, нямаше да ти се налага да се цапаш с масло... :mrgreen:
Reply

#27
Big Grin Big Grin Big Grin
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)