The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
XC 90 D-5 въпросче

#1
Става въпрос за следния проблем, от време на време не пали, както все едно ви е свършила нафтата и е смукнала въздух. Днес бях при едни пичове който не знаеха имам ли , нямам ли помпа междинна или подкачваща ли не запомних. Питането ми е този модел на Волво 2004 г. е 2,4 мотор 163 к.с Д-5 има ли анджек такава помпа или не? Сега като се замисля не съм чул помпа да подкачва нафта, а когато на работещ двигател извади маркуча на подаващата там нафта не тръгна ?
Reply

#2
Kurmambek Wrote:Става въпрос за следния проблем, от време на време не пали, както все едно ви е свършила нафтата и е смукнала въздух. Днес бях при едни пичове който не знаеха имам ли , нямам ли помпа междинна или подкачваща ли не запомних. Питането ми е този модел на Волво 2004 г. е 2,4 мотор 163 к.с Д-5 има ли анджек такава помпа или не? Сега като се замисля не съм чул помпа да подкачва нафта, а когато на работещ двигател извади маркуча на подаващата там нафта не тръгна ?
За съжаление ще ти препоръчам да смениш майсторите, защото D5 не е дизел от миналия век Wink
Да, има подкачваща помпа и ГНП, т.е. помпа за ниско и високо налягане.
Ако наистина са извадили маркуча на работещ двигател, то значи не е този маркуч :mrgreen:
Проблемът може да идва от запишен филтър, парафинова тапа, дефектиращ клапан, дефектиращ датчик и т.н., но най-добре е да оставим боба за манджата, а да се види на диагностика Wink
Закарай я някъде, има няколко места, за да не правя излишна реклама и да видят какво се случва, когато не пали.

п.с. Не вадете повече маркучи, защото ако уцелити този с високото налягане (дори при загасен мотор), може да ви измие очите сериозно :lol:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Ами маркуча е тоз, защото на него има клапан против кражба предишния собственик го е монтирал, и докато не запали колата нищо не изкарва на диагностиката. Но както и да е значи има транспортна помпа, и без да правиш реклама може да ми кажете читави майстори на Волво или сервизи като забравим на официалния вносител !
Reply

#4
Kurmambek Wrote:Ами маркуча е тоз, защото на него има клапан против кражба предишния собственик го е монтирал, и докато не запали колата нищо не изкарва на диагностиката. Но както и да е значи има транспортна помпа, и без да правиш реклама може да ми кажете читави майстори на Волво или сервизи като забравим на официалния вносител !

Като я четете колата какви грешки записва?
И това с допълнително монтирания клапан ми звучи като "генератор на проблеми"...
А за майстори... МП - Люлин в София. Wink
Reply

#5
Tisho Wrote:...
А за майстори... МП - Люлин в София. Wink

Много силно подкрепям!
Имат тоооолкова много специфики тези коли, че не знам кой би се справил по-добре от тях в конкретния случай. И в много други.
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#6
По принцип ,подкачващата помпа е нормално да не подава при работещ двигател ,защото работи само за 1:30 мин.след запалване ,а след това голямата си смуче сама от резервоара.А, ако проблема е в недостиг на гориво до помпата за високо налягане, веднага на таблото ще излезе грешка :"Engine sistem service urgent"/или там как е на италиянски.?/и ще светне червен триъгълник.И ако в горивната система няма въздух ,двигателя ще запали абсолютно нормално и няма и да разбереш ,че помпата е изгоряла например.Вече при 185-коньовите Д5 ,помпата в резервоара играе друга роля ,там работи постоянно и се води помпа за ниско налягане, а при 163-ките ,помпата за ниско и високо налагане са обединени в един възел/задвижван от разпределителния вал/.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#7
Kurmambek Wrote:Ами маркуча е тоз, защото на него има клапан против кражба предишния собственик го е монтирал, и докато не запали колата нищо не изкарва на диагностиката. Но както и да е значи има транспортна помпа, и без да правиш реклама може да ми кажете читави майстори на Волво или сервизи като забравим на официалния вносител !
Най-вероятно този клапан прави проблеми ... дизелът се прекъсва по друг начин, пак горивото, но не се слагат допълнителни клапани, това е някакво съпротивление и генератор на проблеми, както се изрази колегата.
Възстанови системата до оригиналния й вид и съм сигурен, че ще изчезне проблема Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#8
Значи в движение никога не ми е гаснала , даваше грешки за високо налягане в реила. j-ikata въпроса е че и преди да запалим двигатела или само като дадеш на контакт там нафта не идва, което ни доведе до извода че е помпа. А клапана го елиминирахме и пак същото, нафта ниенте! И както ти каза като глътне въздух от маркуча който откачихме и няма палене въртиш си и това е.Ще сменя и горивния фитър отдолу въпреки че е сменян може да съм сипал кофти нафта някъде и да се бъзика той. Но въпроса беше има ли или няма транспортна помпа, защото ако беше от датчика на колянов или на разпределителен вал щеше да го прави и в движение .
Reply

#9
Да ,да има такава помпа и да не те плаша излишно ,но са слабо място и нерядко изгарят ,особено ако не се сменя филтъра често и ако се оставя без нафта.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)