The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EGR!?! или някоя тръба...

#11
Tишо, масло има около клапата защото уплътнителния гумен пръстен между клапата и корпуса на който е монтирана е вдървен. Масло има ттам , защото турбинката ти лека полека го е натикала в кулера и оттам заедно с нагнетения въздух и то горкото иска да влезе в мотора. Заради налягането обаче и предимно поради факта от първото изречение, както и факта че последният маркуч преди всмукателния колектор е пластмасов / демек - по-твърд от каучуковият такъв/ и се нанизва на пластмасовата клапа там стягането на скобата не е от най добрите маслото е навсякъде около изброените компоненти , та дори и както казваш по кутията с бушоните.
Сменете уплътнителя на клапата!
Съскането за което пишеш обаче много прилича на загуба на нагнетен въздух някъде след турбината - може да е маркуч, може да е интеркулер , а може и да е измъкната скоба.
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)