08-05-2013, 08:25 PM
Tишо, масло има около клапата защото уплътнителния гумен пръстен между клапата и корпуса на който е монтирана е вдървен. Масло има ттам , защото турбинката ти лека полека го е натикала в кулера и оттам заедно с нагнетения въздух и то горкото иска да влезе в мотора. Заради налягането обаче и предимно поради факта от първото изречение, както и факта че последният маркуч преди всмукателния колектор е пластмасов / демек - по-твърд от каучуковият такъв/ и се нанизва на пластмасовата клапа там стягането на скобата не е от най добрите маслото е навсякъде около изброените компоненти , та дори и както казваш по кутията с бушоните.
Сменете уплътнителя на клапата!
Съскането за което пишеш обаче много прилича на загуба на нагнетен въздух някъде след турбината - може да е маркуч, може да е интеркулер , а може и да е измъкната скоба.
Сменете уплътнителя на клапата!
Съскането за което пишеш обаче много прилича на загуба на нагнетен въздух някъде след турбината - може да е маркуч, може да е интеркулер , а може и да е измъкната скоба.
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp