Posts: 17
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Здравейте и Весела коледа!
Имам проблем с автомобила. Днес на таблото се появи надпис който неразбирам (несамо защото е на немски) и картинка: Motorsystem Wart. erforderl.
Преди седмица смених масло и филтри в МП Плевен, изминал съм неповече от 400км.
Притесняваме и това, че нивото на маслото е над MAX.
Дали е от това че е високо нивото на маслото или е нещо друго и какво е ако е друго?
Posts: 17
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Притеснява ме и друго, по каталог двигателя побира 5,9 л. масло, а по фактура 6,5л. Двигателя е D5 205кс.
Posts: 346
Threads: 31
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Диагностика! Мисля че 5,9 го дават на средното ниво, сигурно са сипали още 300-400мл да е на макс и са го писали направо 6,5 На служебния ми Мерцедес GL го дават 12 по каталог но му сипваме винаги 13 за да е на максимума на щеката. Трябва да се прочете грешката, иначе за мото-пфое незнам що за стока са там, аз преди 2 години вкарах GL-а в Балкан стар за масло и излезнах с неработещ дистроник, но обърнах внимание на другия ден чак, закарах го отново и се оказа че е така случайно му е заминал лазера(окото) в емблемата и срещу скромните 7500лв щяло да проработи hock: , бях полудял, тръгнах си и след два часа ми звъни приемчика и ми предлага оферта за 2500лв но нали "под масата", дано при теб не е нещо подобно, поздрави
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
"Eingine system service required" - това значи, че има някаква драма с мотора и ЕКУ-то се "шашка".
Това съобщение след смяна на маслото ли се е появило ... няколко дни или км?
Къде сменя маслото - в оторизиран сервиз на ВОЛВО или на друго място?
След смяна има процедура:
1. Сипва се новото масло, не повече от 3/4 (делението на щеката).
2. Нулира се сервизният интервал.
3. Задава се ниво на маслото.
Това се налага, защото ЕКУ-то следи нивото на маслото и ако е повече, изписва грешка.
Принципно при това положение не влиза в сервизен режим и колата си върви нормално.
Контролът на нивото е направен заради регенерацията на DPF-a - когато се прекъсва е възможно да вкара нафта в маслоти и вдига нивото ... затова ЕКУ-то се "шашка".
Сложи колата на равен терен, изчаках 5-10 мин. и измери маслото. Ако е над "max" ще трябва да се изтегли малко и после да се изтрие грешката, като паралелно се зададе ново ниво.
Минах през този "проблем", затова съм наясно
От София ли си?
BG VOLVO Member #00409
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Извинявай, но късно видях, че си написал къде е сменяно маслото и къде е нивото ... това е "проблемът"
Трябва да се изтегли малко от маслото, т.е. да падне под "max" - на 3/4 м/у деленията и да се изтрие грешката ... върни се в сервиза и да си почистят лайната :lol:
Но тъй като са почивни дни ще те успокоя - няма да се случи нищо лошо по колата за няколко дни, така че си празнувай спокойно ... но в първия работен ден отиди в МП - Плевен, кажи им, че са срам за марката и сервиза, а после да си оправят грешката
BG VOLVO Member #00409
Posts: 17
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Днес ходих в МП Плевен. Изтеглиха малко масло, изчистиха грешката и....готово. Весели празници!
Posts: 1,008
Threads: 70
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Не мога да повярвам, че в официален сервиз могат да направят точно такава ламерска простотия...
И то при сменяване на масло. Та това са едни от "най-простите" процедури...
Цъ цъ, думи нямам просто...
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Yankov Wrote:Не мога да повярвам, че в официален сервиз могат да направят точно такава ламерска простотия...
И то при сменяване на масло. Та това са едни от "най-простите" процедури...
Цъ цъ, думи нямам просто... Яворчо, остави, че са се насрали, ама не са я закачили на "зарчето", за да видят нивото и да я настроят
Това, че са сбъркали и сложили 200-300 грама повече е нормално - хора са, всеки прави грешка ... ама после да не я закачиш и да я провериш - това е мърлява работа! Имаше някъде в нета писано, че след доста процедури в сервиз на ВОЛВО, последната стъпка преди издаване на клиента е "Закачете колата на диагностичната апаратура и след като се убедите, че всичко е наред, може да пристъпите към издаването на автомобила." :!:
Преди време имаше и друг колега, който беше ходил в МП Плевен и беше останал "доволен" :mrgreen:
Аз лично бих посъветвал колегите от Плевен, с гаранционни коли, да си правят разходка до МП София при обслужване - определено няма да сбъркат.
Ще съчетаят сервиза с малко шопинг или кино, т.к. от МП София се взима метрото и се отива до почти всички молове с него ... кеф ти Стамболийски, кеф ти Цариградско ... а с прикачване до Парадайс и Хемус
Ей, как само организирах програмата, а? От МП София трябва да ми пускат комисионна :mrgreen:
btw ... това важи и за колегите от Пловдив, че и там са едни "майстори" :lol:
п.с. Навремето ходих до Серес за сервизно и гаранционно обслужване на Алфа-та, т.к. "Ауто Италия" са пословични със своята некадърност, немърливост и т.н. Може да пием кафе тези дни, ако си свободен, за да ти разкажа те колко са зле - може би най-лошият сервиз в БГ ... по продажбите ще ги познаете :lol:
BG VOLVO Member #00409
Posts: 1,008
Threads: 70
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Dodo 155 Wrote:Yankov Wrote:Не мога да повярвам, че в официален сервиз могат да направят точно такава ламерска простотия...
И то при сменяване на масло. Та това са едни от "най-простите" процедури...
Цъ цъ, думи нямам просто... Яворчо, остави, че са се насрали, ама не са я закачили на "зарчето", за да видят нивото и да я настроят
Това, че са сбъркали и сложили 200-300 грама повече е нормално - хора са, всеки прави грешка ... ама после да не я закачиш и да я провериш - това е мърлява работа! Имаше някъде в нета писано, че след доста процедури в сервиз на ВОЛВО, последната стъпка преди издаване на клиента е "Закачете колата на диагностичната апаратура и след като се убедите, че всичко е наред, може да пристъпите към издаването на автомобила." :!:
Преди време имаше и друг колега, който беше ходил в МП Плевен и беше останал "доволен" :mrgreen:
Аз лично бих посъветвал колегите от Плевен, с гаранционни коли, да си правят разходка до МП София при обслужване - определено няма да сбъркат.
Ще съчетаят сервиза с малко шопинг или кино, т.к. от МП София се взима метрото и се отива до почти всички молове с него ... кеф ти Стамболийски, кеф ти Цариградско ... а с прикачване до Парадайс и Хемус
Ей, как само организирах програмата, а? От МП София трябва да ми пускат комисионна :mrgreen:
btw ... това важи и за колегите от Пловдив, че и там са едни "майстори" :lol:
п.с. Навремето ходих до Серес за сервизно и гаранционно обслужване на Алфа-та, т.к. "Ауто Италия" са пословични със своята некадърност, немърливост и т.н. Може да пием кафе тези дни, ако си свободен, за да ти разкажа те колко са зле - може би най-лошият сервиз в БГ ... по продажбите ще ги познаете :lol: Ама как няма да я закачат преди да я "издадат" на клиента???
Нали отговорности носят, гаранции, имидж...
Поредната "случка", която ме убеждава, че в БГ има бизнес, който се крепи на късмет. И по-точно на това, че все още не са си намерили майстора, който да ги "поопари", да ги "разходи" до съда, да напише един хубав мейл на шведите...за да почнат да работят както трябва.
Някой сигурно ще се намеси и ще каже, че в БГ механиците не вземат високи заплати, и затова качеството е такова. Но това е големия проблем - вместо ние като нация, нуждаеща се от добро впечатление пред другите страни в тези трудни времена, когато всеки един клиент е скъпоценен, да работим на принципа "аз ще работя и ще се раздавам повече, за да ми дадат повече"...на 95% се вижда точно обратното - "за толко пари - толко от мене".
Ех, кога ли ще погледнем на света с правилния поглед...
Относно кафенцето - с удоволствие! Ще се чуем, за да се разберем ;-)
Поздрави!
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
Dodo 155 Wrote:п.с. Навремето ходих до Серес за сервизно и гаранционно обслужване на Алфа-та, т.к. "Ауто Италия" са пословични със своята некадърност, немърливост и т.н. Може да пием кафе тези дни, ако си свободен, за да ти разкажа те колко са зле - може би най-лошият сервиз в БГ ... по продажбите ще ги познаете :lol: СПАМ!
Колега, ако обслужването в сервиза се познаваше по продажбите на дадена марка, тогава какво ли ще е обслужването в Субару, които са продали 5(пет) нови автомобила в България през 2013 :lol: :oops:
Живи да ги ожалиш собствениците на Субару :mrgreen:
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
|