The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
XC90 подходяща мощност.

#11
Обявите ги пуснах ориентировъчно. То когато му дойде времето ще се пазаря като най-грозния циганин, макар че всеки ден излиза по нещо ново на втора ръка и като се отиде на място дават разни кирийки дилърите.
Armagedon здравей. Може би и аз като теб искам нещо по-широко. Абе друго си е. ХС70 не е зле, даже си е много добре, ама де да знам - суета ли какво, а пък и кауните по пътя ще бъдат по-респектирани. Основното което ме привлича че е несравним в отношение сигурност - цена. За екстри също бих добавил.

Какво ме притеснява. , след като разгледах на Zorba линка/книгата.
- 3,2л е със зъбни колела - ибахти якото. Това много ме изкефи като го видях. Напомни ми за моделите от 60-те и те са били така. Това предполага може би най-добрата надеждност и липса на обслужване. За сега не намирам никъде по форумите смислени проблеми с този двигател. Някой от колегите знае и нещо.
- 2,5л може би най-доказания двигател. Железен както казва Armagedon. Той ми е най-познат от всички.
- 4,4л - 8 цилиндровия корабен двигател. Единствения по-голям проблем за който в момента има и съдения е хс90 2005г. Оказва се че един от лагерите на разпределителен вал ли беше какво се разпада, защото ръждясва. Това спира предаването на движение към пазпр. вал и става на мармалад. в 95% от случаите се появява дрънчене. Има случаи когато лагера задира и къса веригата. Това е само за 2005г моделите. Намерих че и 102 коли от май бяха около 2005-2006 са поставени грешни болтове на тампоните и това може да доведе до проблеми. Друго което не ми харесва н осмака е веригата. На колко време се обслужва? Ще е много скъпо за смяна и голяма играчка.
- Друг проблем за който има recall са въпросните биалетки н скорошните модели. Има някакъв проблем в здравината и дилърите ги подменят.

Най-много ме привлече 3,2литра двигатела. Начина на изработка и решенията които са вложени най ме изкефиха. Единственото което не ми харесва механично на този двигател е разпределителния вал и системата за промяна на ъгъла. Много сложна ми се струва.
На второ място е 8 цилиндровия корабен двигател. Единственото което ме спира е веригата и цената на обслужването. До колкото знам се сменя на 200 000км по принцип. За този двигател май не се сменя, ама не ми се вярва.
На трето място е 2,5л като може би трябва да го сложа на първо място, защото реално е най-доказал се от всички. Причината да е на последното е това че ми се иска нещо ново, но откъм безпроблемност и цена на обслужване, а и откъм механика трябва да е на първо място. 3,2л ми се струва най-готиния за сега.

Какво ще кажете колеги? Въпроса ми е за издържливостта и надежността на тези двигатели.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#12
Аз бих избрал 2.5Т, да стара концепция е, но е изпитан и надежден. За 3.2 литровия бях чел в някакви чужди форуми за някакъв дефект, но да ме убиеш не мога да се сетя какъв беше а и нищо не намирам в нета. Единственото, което се сещам, че сравнен с 2.5Т е по лаком и тромав (информацията естествено беше от някакви тестове).
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#13
che4ef Wrote:Причината да е на последното е това че ми се иска нещо ново, но откъм безпроблемност и цена на обслужване, а и откъм механика трябва да е на първо място. 3,2л ми се струва най-готиния за сега.

Какво ще кажете колеги? Въпроса ми е за издържливостта и надежността на тези двигатели.

Така сега малко инфо за 3,2.
това е за единствения ремък в този дв.
1.Ролка - 86,49
2.Ремък - 93,31
3.Обрегач - 132
4.Болт М8 Х 40 + още нещо си(само парт номер има) - 2,52
всичко - 417,64 лв.(направиха ми някаква отстъпка около 10%)
Понеже и термостата е сдал багажа, днес ми обявиха цена от 320 лв., но ще чакам доставката и тогава ще пиша колко е точно.
ex XC90
Reply

#14
Днес смених и термостата 302 лв. с всички отстъпки.
п.п. Да ни е честито пускането на форума
ex XC90
Reply

#15
zorba Wrote:Днес смених и термостата 302 лв. с всички отстъпки.
п.п. Да ни е честито пускането на форума
Да, честито и на теб Wink
Дано вече не ти създава проблеми!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#16
Зорба благодаря за инфото.

Само да попитам за термостата: 300лв за %^$^%#$%@%#%^$&%$&^^%^& термостат. @&!&* майката. Закакво така?

Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#17
Толкова пари заради това че е комплект(на този който ми върнаха има и датчик за температурата, а и труда) иначе самият термостата е разглобяем, но не го намерих в нета като такава част. Само комплект.
ex XC90
Reply

#18
Сега ми стана ясно. Така може.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#19
zorba Wrote:Толкова пари заради това че е комплект(на този който ми върнаха има и датчик за температурата, а и труда) иначе самият термостата е разглобяем, но не го намерих в нета като такава част. Само комплект.
В официалните сервизи винаги сменят целият "октопод" комплект, за да са сигурни и да дадат гаранция за ремонта.
Отделно, че парите за този комплект термостат не са малко, т.к. в чужбина е на 1/2 от тази цена - оригинален, но в МП някои неща нямат никаква логика :roll:
BG VOLVO Member #00409
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)