The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined variable $thumblist - Line: 1033 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1033 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
принципа на климатроника

#31
Основният възел в климатичната техника от този вид е компресора. При автомобила компресора взима движение от двигателя посредством (най-често) електромагнитен съединител. Т.е. компресора или работи, или не. Според мен не може да става дума за инверторен тип климатик в автомобила, тъй като на самия компресор, който се явява консуматора на енергия, не може да се регулират оборотите независимо от тези на двигателя.
Разликата между "климатика" и "климатроника", както ги наричаме е в това, че при климатика пускаш (примерно) да духа студено и го регулираш според усещанията си. Докато при климатроника задаваш температура, която се следи и поддържа.
Пример1: Имаш климатроник. Тръгваш на път рано сутринта и навън е 16 градуса. Настройваш си температура в купето 22 градуса. Започва отопление до достигане на зададените 22 градуса. Вентилатора в началото духа силно, като колкото повече достига зададената температура, толкова по-слабо духа. След няколко часа температурата навън вече е 28 градуса. Но автоматиката на климатроника вече си е свършила работа и е започнало охлаждане за да се поддържат 22-та градуса. Ако външната температура е 22, и в купето е 22, копресора просто не работи. Той не работи и в случаите, когато и при температурна разлика от външната, зададената температура е достигната.
Пример2: Имаш климатик. При същата ситуация тръгваш сутринта и си пускаш отопление. Позатопляш се, намаляваш го. В един момент го изключваш. Да ама навън започва да става жешко. Тогава пък включваш охлаждането, докато ти стане студено и започваш да регулираш силата му според усещанията си.
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#32
Основният възел в климатичната техника от този вид е компресора. При автомобила компресора взима движение от двигателя посредством (най-често) електромагнитен съединител. Т.е. компресора или работи, или не. Според мен не може да става дума за инверторен тип климатик в автомобила, тъй като на самия компресор, който се явява консуматора на енергия, не може да се регулират оборотите независимо от тези на двигателя.
Разликата между "климатика" и "климатроника", както ги наричаме е в това, че при климатика пускаш (примерно) да духа студено и го регулираш според усещанията си. Докато при климатроника задаваш температура, която се следи и поддържа.
Пример1: Имаш климатроник. Тръгваш на път рано сутринта и навън е 16 градуса. Настройваш си температура в купето 22 градуса. Започва отопление до достигане на зададените 22 градуса. Вентилатора в началото духа силно, като колкото повече достига зададената температура, толкова по-слабо духа. След няколко часа температурата навън вече е 28 градуса. Но автоматиката на климатроника вече си е свършила работа и е започнало охлаждане за да се поддържат 22-та градуса. Ако външната температура е 22, и в купето е 22, копресора просто не работи. Той не работи и в случаите, когато и при температурна разлика от външната, зададената температура е достигната.
Пример2: Имаш климатик. При същата ситуация тръгваш сутринта и си пускаш отопление. Позатопляш се, намаляваш го. В един момент го изключваш. Да ама навън започва да става жешко. Тогава пък включваш охлаждането, докато ти стане студено и започваш да регулираш силата му според усещанията си.
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#33
dignatov Wrote:
sss Wrote:При инверторния тип изходната мощност е различна и си мисля, че консумираната мощност също би трябвало да е различна - т.е. климатроник.
Ако е климатик - или компресорът работи и охлажда с една определена мощност и консумира определена мощност (константа), или не работи.
Абре хора няма как да се направи на колата инверторен тип! Това е при автономни системи като домашния климатик. При инверторния тип климатици се променя мошноста с която работи компресора, при автомобилния тип или работи компресора или не. Вземете прочетете тук там. За да стане инверторен тип в автомобил то той триябва да се захранва с ток а не с ремък за да може да си мени мошноста, а климатика на колата работи по слабо на ниски обороти и по силно на високи обороти това не означава че е инвертор. Айде със здраве
Колегата е абсолютно прав !!! Искам да добавя освен изброеното че има процесор свъзан с клапа която регулира достъпа на топъл или студен въздух към купето ! Двете копчета на автоматично-зададена температура-КЛИМАТРОНИКА се включва и изключва - клапата му помага когато външната температура е ниска да не се включва излишно а да черпи студен въздух от вън ! Това е цялата философия 100% със здраве !
S 40 1.8 16V 115 kc .
Reply

#34
dignatov Wrote:
sss Wrote:При инверторния тип изходната мощност е различна и си мисля, че консумираната мощност също би трябвало да е различна - т.е. климатроник.
Ако е климатик - или компресорът работи и охлажда с една определена мощност и консумира определена мощност (константа), или не работи.
Абре хора няма как да се направи на колата инверторен тип! Това е при автономни системи като домашния климатик. При инверторния тип климатици се променя мошноста с която работи компресора, при автомобилния тип или работи компресора или не. Вземете прочетете тук там. За да стане инверторен тип в автомобил то той триябва да се захранва с ток а не с ремък за да може да си мени мошноста, а климатика на колата работи по слабо на ниски обороти и по силно на високи обороти това не означава че е инвертор. Айде със здраве
Колегата е абсолютно прав !!! Искам да добавя освен изброеното че има процесор свъзан с клапа която регулира достъпа на топъл или студен въздух към купето ! Двете копчета на автоматично-зададена температура-КЛИМАТРОНИКА се включва и изключва - клапата му помага когато външната температура е ниска да не се включва излишно а да черпи студен въздух от вън ! Това е цялата философия 100% със здраве !
S 40 1.8 16V 115 kc .
Reply

#35
Не съм специалист по автоклиматици, но доколкото успях да се консултирам регулирането на мощността на компресора става чрез промяна на съпротивлението.
Факт е, че на празен ход консумацията на гориво се променя с регулиране на темперурата в купето (тествано с KTS 570 на Bosch Wink ).
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply

#36
Не съм специалист по автоклиматици, но доколкото успях да се консултирам регулирането на мощността на компресора става чрез промяна на съпротивлението.
Факт е, че на празен ход консумацията на гориво се променя с регулиране на темперурата в купето (тествано с KTS 570 на Bosch Wink ).
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply

#37
Колеги знаете ли къде мога да намеря филтър за климатроника на В702.5д-този който е под чистачките а също така и въздушен филтър.
Reply

#38
Колеги знаете ли къде мога да намеря филтър за климатроника на В702.5д-този който е под чистачките а също така и въздушен филтър.


Attached Files Thumbnail(s)
                               
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)