07-15-2014, 12:54 PM
Не ми гледай подписа - 225 кс е след ремапа
Volvo XC90, D5 200 кс, AWD, 2013
The following warnings occurred: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Шум от диференциал на XC90
|
07-15-2014, 01:05 PM
:-) загледах се аз в конете на подписа! Благодаря за инфото и за съвета относно маслото. Ще поразгледам какво има на пазара и пак ще пиша за прогреса!
Поздрави!
07-15-2014, 01:21 PM
bnbltd Wrote:Имай впредвид, че диференциалите след 2007-2008 са различни от тези преди това! Мда ... смятам да проуча въпроса в дълбочина за да не гризна още по-голямо дърво! :-)
07-16-2014, 04:14 AM
pmaksimov Wrote:Сигурно е такъв случая и при мен ...чудя се дали да не сменя маслото което така или иначе трябва да стане? Благодаря за съвета!Ако са заминали лагерите - няма да се оправи! Единственият вариант, който съществува, макар и в много нисък процент - да няма масло и да се оправи след доливане. Затова ти посочих една от причините за шум, но т.к. сме зад клавиатурата, няма как да кажа на 100%. Надявам се, че в МП, където са го гледали в страната, поне са проверили ниво на маслото ... но не мога да бъда сигурен :roll: Ники, ти е написал каква е ситуацията и неговото предложение да отремонтираш неговия диф е най-добро - поне няма да оставаш без кола докато го рециклират, така да се каже. Разликите в дифовете идват от Халдекс-а - до 2006 год. е II, след това слагат III и май след 2012 са с IV, но не съм сигурен на 100%, така че всичко от 2007-2012 ще ти свърши работа ... неприятното е дали няма да е в начална фаза или вече виещ, затова гаранция от купувача и по-възможност снимки от сваления автомобил. Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
08-25-2014, 12:50 PM
Реших да подбутна малко темата защото ми направи впечатление следното:
Чувам някакъв шум, не мога да го определя точно като "виене", но прилича, на точно определени обороти - между 1800 и 2000! :roll: Преди и след това нищо не се чува. Появява се след ускорение и отпускане на газта. На неутрална позиция на скоростите, в движение, не се чува дори когато поддържам по оборотомер горните обороти. Ако колата ускорява постепенно, просто си минава през тези обороти спокойно, в най-лошия случай се чува съвсем леко този шум... Ако натисна рязко педала, например изпреварвам, дори хич го няма. Какъв дявол може да е това чудо, мамка му?! И защо точно на тези обороти... Поздрави!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017 Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
08-25-2014, 05:36 PM
Spurs Wrote:Реших да подбутна малко темата защото ми направи впечатление следното:Мони, къде се загуби? Обади се да пием по бира и да чуем какво точно те притеснява ... най-вероятно се вглеждаш излишно в колата Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
08-29-2014, 06:32 PM
Колега пробвай да смениш гумите първо, а диф. съм почти сигурен че е наред.
Volvo XC90 V8 2007г. Executive
BMW E82 135i 2011 г. MCoupe
08-31-2014, 12:10 AM
Здравей Колега,
Успя ли да отремонтираш диференциала? Сподели мнение, за да може и други закъсали с този проблем да го разрешат по-безболезнено. Поздрави pmaksimov Wrote:bnbltd Wrote:Имай впредвид, че диференциалите след 2007-2008 са различни от тези преди това!
Volvo XC90, D5 200 кс, AWD, 2013
10-29-2014, 02:30 PM
Здравейте колеги,
тъкмо се загледах в постовете си и видях че последното инфо което си мислиох че съм постнал го няма ... така че рапортувам отново за тези които за нещастие може да ги сполети този проблем. От Варненското МП ми подшушнаха че имало един майстор в сервиз Стъни Ауто гр.Варна дето ги оправял дифовете и бил специалист по темата. Отидох и човека малко се дърпа, но в крайна сметка ми смени лагерите и т н всичко на цена от 455лв, след което минах 20000 км и няма грижи да чукам на дърво! Така че това е момчета ... :-) |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |