The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Виене след смяна на ангр.ремък с Contitech

#1
Смених си ролките и ангренажния ремък на Волво V40 1,6. бензин 109 к.с..Сложиха ми ролки ина и ремък Контитеч и сега ми се струва че има леко виене при подаване на газ,не е е кой знае колко силно но не знам дали е добре.Майстора ми каза че е сложил всичко правилно.Не знам какво да правя
Reply

#2
vakata5 Wrote:Смених си ролките и ангренажния ремък на Волво V40 1,6. бензин 109 к.с..Сложиха ми ролки ина и ремък Контитеч и сега ми се струва че има леко виене при подаване на газ,не е е кой знае колко силно но не знам дали е добре.Майстора ми каза че е сложил всичко правилно.Не знам какво да правя
Може и най-вероятно майсторът да си е свършил работата, но има много части със съмнителен произход.
Аз лично от доста години купувам само оригинални комплекти, все пак ангренаж се сменя доста рядко, а гаранцията за качество е почти 100% ... при другите е малко на късмет.
За сега си карай така и я наблюдавай - ако стане по-силно, закарай я отново при майстора, може да види коя ролка се е бъгнала и само нея да смени.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
така ще бъде
Reply

#4
Бих ти препоръчал да я покараш известно време така.Случвало ми се е и на мен след смяна на ангренаж да има разни звуци и след известно време да изчезнат.Заслушвай се все пак да не се усилва звука-тогава търси съдействие.
Reply

#5
pliva Wrote:Бих ти препоръчал да я покараш известно време така.Случвало ми се е и на мен след смяна на ангренаж да има разни звуци и след известно време да изчезнат.Заслушвай се все пак да не се усилва звука-тогава търси съдействие.

+1
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#6
добре,благодаря
Reply

#7
Ремъка е натегнат повече от необходимото...
Reply

#8
Виждам че темата е стара но не намерих подходяща тема да задам въпроса си... Така след смяна на ангренажен ремък и един от вамосите (колата е xc70 2.5t 209hp автомат бензин има два вамуса на двата вала) ми светна чека.... Ремъка е зацепен по белезите от инструкциите, та.... Прави ли се допълнителна центровка след смяна на ванос (като самият ванос се върти по часовниковата стрелка за предварение и обратно за закъснение или се закача на диакностика и се настройва по нея според данните които тя дава... Някой знае ли нещо по въпроса... С една диагностика (мисля че беше Делфи или нещо от този род, изчистихме грешката но след две три паления се появи отново чека... Някой да знае нещо...
Reply

#9
Пропуснах да спомена че колата върви нормално няма видима размика от преди смяната на ваноса и ремъка (не знам дали беше за смяна ваноса или семерингата беше изпуснала защото беше стара и твърда но реших да сменя и ваноса защото не си заслужават гимнастиките по пробите дали изпуска масло или е само семерингата, ако бях сменил само семерингата и изпусне ваноса масло щеше да омазни целият ремък и отново сваляй, сменяй и така нататък...)
Reply

#10
Някой да знае дали колата се чете с диагностика Bosh KTS компа и е Bosh...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)